Jørgensen Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Etter jeg har byttet fjedre og gasklokker har jeg forsøgt at justere nivået. Jeg kan få bilen til og hæve og senke sig , men bakenden er fremdeles veldig høy. Hva er det jeg gjør feil? Mb 124 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Enkelt forklart så må du sjekke dette: Er den ca like høy med og uten last, i så fall skal du justere staget på ventilen lengre slik at den synker. Synker den med last (mer enn 1-2cm) i så hviler den på fjærene og da må du bytte evt puter for å få den ned. Ellers er det flere tråder her på akkurat det emne, så søk litt og du vil nok finne mer utdypende info..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgensen Posted October 18, 2009 Author Share Posted October 18, 2009 Den synker når jeg justere staget, men langt fra ned hvor den skal være? Har forsøkt med og uten last. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Da vil jeg anta at den synker til fjæra tar over bæringen, sjekk med mindre puter og se hvor langt ned du kommer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts