Tore Posted October 17, 2009 Posted October 17, 2009 Hei ! Vi skulle levere en W210 220D 1996 modell på fredag og da slo startsperren seg helt vrang. Av og på flere ganger uten at blinkingen gir seg og bilen starter ikke. Er det noen som har noe erfaring med dette ? Er det mulig å lure systemet eller rett og slett koble det ut ? mvh Tore Quote
ole i Posted October 18, 2009 Posted October 18, 2009 bytte batteri i nøkkelen så tenker jeg det er i orden Quote
Tore Posted October 18, 2009 Author Posted October 18, 2009 Hei ! Ja det enkleste kan jo ofte være det beste. Vi prøver i morgen. Takk for svar. mvh Tore Quote
ole i Posted October 18, 2009 Posted October 18, 2009 mener jeg hadde noe va det der på en 97 e 290 turbodiesel jeg hadde og sleit med det helt til gutta på verkstedet bytta batteri i begge nøkklene da virka det på min,men skal ike påsta hardnakket at det er det som feiler din men jeg har en følelse av at det er det som er galt. du får oppdatere oss på hva det er når du har fått sett på det. Quote
Tore Posted October 22, 2009 Author Posted October 22, 2009 På vår bil var det ikke så enkelt. Dette systemet er etter det jeg har hørt nå, ganske innfløkt. Bl.a. så sitter det en modul fast i dieselpumpa som vi mener er gåen og som har forbindelse med startsperra. Vi kommer ikke til å gi oss ut på noe rep av denne bilen og kommer til å selge den som den er til høystbydende. Bilen er ellers grei. Lite rust. mvh Tore Quote
Recommended Posts