Jump to content

bilder av w124

Recommended Posts

Posted

kan dere legge ut bilder av w124?hypp på å lakke om benzeline i en annen farge enn skittenhvit...enten knallhvit med masse klarlakk eller i knall rød..noen som har bilder av w124 i knallrød?eller hvit?eller en annen farge som er fin?

Guest Johan Stub
Posted

Hvit...

Er ikke det litt "Harry" og veldig "Miami Vice" på en gang?

Posted

Et søk på finn og autodb har du mengder av W124 i alle regnbuens farger...

Guest Bamzemums
Posted
kan dere legge ut bilder av w124?hypp på å lakke om benzeline i en annen farge enn skittenhvit...enten knallhvit med masse klarlakk eller i knall rød..noen som har bilder av w124 i knallrød?eller hvit?eller en annen farge som er fin?

Om bilen din har kode 147 arctic white er den pokker ikke skittenhvit! så da er enten bilen omlakkert eller fullstendig ramponert :roll:

Stort hvitere enn 147 får du det ikke :wink:

Guest 3,2 CDI AMG!
Posted

Hallå! Sjekk bilder av den gamle bilen min på medlemmenes biler. W124 eier Jørn Knain. Hvit bil er fint det, men det krever en del jobb da. Nå har jeg en S 210 ,som er 040 svart. Ikke akkurat no mindre jobb med det.

Men det er jo bare kos å vaske litt da. Mvh Jørn! :D

Posted

har den bilen lagret på dataen ja..alltid likt den...hmm..tror nok jeg skal beholde bilen hvit..bare lakke sakkoplankene i samme farge og ikke ha den mørkere enn bilen...tror jeg skal slenge opp bilder av bilen snart...eller skal jeg få på felger og senk først?

Guest Torres
Posted
tror jeg skal slenge opp bilder av bilen snart...eller skal jeg få på felger og senk først?

Det tror jeg blir det samme. Bilen er nok solgt videre før du får summet deg til å legge ut bilder. ;)

Guest 3,2 CDI AMG!
Posted

Hei igjen. Ja, det er gamle bilen min. Er blitt omlakkert etter disse bildene.

Lakkerte da også de svarte pølsene. Det ble mye finere. Alt er lakkert i samme farge,147. Men han som lakkerte bilen min, sa at det var flere nyanser på fargekode 147. Flere utgaver med mere gult i. Denne er lakkert med den som sto øverst på lista. Men nå er bilen solgt, til en kar fra Drammen. Mvh Jørn! :D