Guest wicky Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 kan dere legge ut bilder av w124?hypp på å lakke om benzeline i en annen farge enn skittenhvit...enten knallhvit med masse klarlakk eller i knall rød..noen som har bilder av w124 i knallrød?eller hvit?eller en annen farge som er fin? Quote
Guest Johan Stub Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Hvit... Er ikke det litt "Harry" og veldig "Miami Vice" på en gang? Quote
FrodeS Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 kan dere legge ut bilder av w124?hypp på å lakke om benzeline i en annen farge enn skittenhvit...enten knallhvit med masse klarlakk eller i knall rød..noen som har bilder av w124 i knallrød?eller hvit?eller en annen farge som er fin? Torres sin er vel rød nok : http://www.mercefreaken.com/forum/viewtopic.php?t=96 Quote
Guest Chriz Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Et søk på finn og autodb har du mengder av W124 i alle regnbuens farger... Quote
Guest Torres Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Torres sin er vel rød nok : http://www.mercefreaken.com/forum/viewtopic.php?t=96Ryktet på gaten sier at rødt er in i år. Dessuten er jo ikke min knall rød. Den er jo Almandin Red, må vite. Quote
Guest Bamzemums Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 kan dere legge ut bilder av w124?hypp på å lakke om benzeline i en annen farge enn skittenhvit...enten knallhvit med masse klarlakk eller i knall rød..noen som har bilder av w124 i knallrød?eller hvit?eller en annen farge som er fin? Om bilen din har kode 147 arctic white er den pokker ikke skittenhvit! så da er enten bilen omlakkert eller fullstendig ramponert Stort hvitere enn 147 får du det ikke Quote
Guest 3,2 CDI AMG! Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Hallå! Sjekk bilder av den gamle bilen min på medlemmenes biler. W124 eier Jørn Knain. Hvit bil er fint det, men det krever en del jobb da. Nå har jeg en S 210 ,som er 040 svart. Ikke akkurat no mindre jobb med det.Men det er jo bare kos å vaske litt da. Mvh Jørn! Quote
Guest mb190freak Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Er det denne??var jo tøff den da Quote
Guest wicky Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 har den bilen lagret på dataen ja..alltid likt den...hmm..tror nok jeg skal beholde bilen hvit..bare lakke sakkoplankene i samme farge og ikke ha den mørkere enn bilen...tror jeg skal slenge opp bilder av bilen snart...eller skal jeg få på felger og senk først? Quote
Guest Torres Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 tror jeg skal slenge opp bilder av bilen snart...eller skal jeg få på felger og senk først?Det tror jeg blir det samme. Bilen er nok solgt videre før du får summet deg til å legge ut bilder. Quote
Guest 3,2 CDI AMG! Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Hei igjen. Ja, det er gamle bilen min. Er blitt omlakkert etter disse bildene.Lakkerte da også de svarte pølsene. Det ble mye finere. Alt er lakkert i samme farge,147. Men han som lakkerte bilen min, sa at det var flere nyanser på fargekode 147. Flere utgaver med mere gult i. Denne er lakkert med den som sto øverst på lista. Men nå er bilen solgt, til en kar fra Drammen. Mvh Jørn! Quote
Recommended Posts