Guest Rune H.Bjerke Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Er det noen her inne som veit om noen som kan MB ut og inn, og som vil ta på seg en jobb? Det gjelder en e300td 1996 modell. Bilen vil ikke starte, men får diesel fra til dysene. DEr står saken nå, men jeg må ha bilen i gang og trenger derfor eksperthjelp. Betaler selvsagt, men skulle som sagt ha kommet i kontakt med en som kan disse m606 motorene. Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars U. Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Har du prøvd å forhøre deg med et Mercedes-Benz verksted ? de lever jo av å reparer slike biler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoarB Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Har du prøvd å forhøre deg med et Mercedes-Benz verksted ? de lever jo av å reparer slike biler da hadde han vel ikke spurt her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rune H.Bjerke Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Har ikke veldig trua på BOS gitt. Dessuten veit jo alle timeprisene de oppererer med. Jeg hadde håpet det fantes en uavhengig ekspert som hadde masse erfaring på gamle MB biler. Må da finnes noen slike på MB også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Husker ikke hva han Guruen på Furuseth heter, men det er sikkert noen som har navn og nummer her inne Ellers så kan du prøve Bertram bil på Ensjø. Hvis du holder til i Oslo/omegn da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Er det en guru på Furuset for MB også? For BMW har vi jo Alf Lie Motor på Furuset Viser det seg at han er like god på MB også skal hvertfall jeg ta turen dit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rune H.Bjerke Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Det var en slik person jeg hadde håpet at skulle finnes Jeg bor like utenfor Hønefoss, så Østlandsområdet er perfekt. Håper noen har nummer jeg kan nå han på. BMW eksperter kjenner jeg til flere av, så hadde håpet at det fantes noen tilsvarende på MB. Takk for hjelpen så langt. Mvh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts