Guest atle. Posted October 15, 2009 Posted October 15, 2009 nå har jeg nettopp vært på 4 hjulskontroll og der sa de hjula mine var veldig gale.... men nå vingler hele rumpa på bilen hver gang jeg treffer litt dype kumlokk og ujevnheter i veien. kjørte bak min w140 i dag for å kikke å i mine øyne så står hjula innover nede.. altså motsatt av hva feks min 124 gjør...dette kan da umulig være rett ??? jeg så framhjula stikke utenfor bakhjula da den kjørte rett frem. det så helt idiotisk ut.. har de verksted folka tabba seg ut her??? Quote
Guest 1442 Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Kanskje de mente at dekk/felgene var helt gale, innpress, bredde, dekkbredde/høyde, rulleomkrets. Hadde en litt senket, rød 123, 83 bil engang, det tøffe med den var at hjulstillingen var omvendt av din og når man dro igang så "satt" den seg litt. Er bilen din for høy bak, kan dette være jæ... å kjøre med også om du har brede dekk, (når hjulstilling er feil) er det forskjell på bredde på felgene, (de brede som skal være bak, står nå forran) Det er garantert mulig at det er mye som kan gjøres feil med dekk og felg, spacere, adaptere.... Definer hva du har, sett inn et bilde, sier mere enn tusen ord, ofte. Quote
Guest atle. Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 bilen min er helt orginal. dekk felger understell,alt. Quote
Recommended Posts