Odd Sigurd Posted October 15, 2009 Share Posted October 15, 2009 Lyst skinn interiør,noe jeg liker Interiøret bak [/http://i594.photobucket.com/albums/tt29/oddas9/DSC00109.jpg?t=1255643353img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted October 15, 2009 Author Share Posted October 15, 2009 Fikk endeli til å få bilder på siden her :shock:Trodde aldri jeg skulle klare det,men med god hjelp fra Charlie lyktes jeg endelig.Kjøpte denne i slutten av juli og er veldig fornøyd,faktisk var forbruket nede i 0,73 fra Hgsd til oslo,da rundt sørlandet fordi jeg ville ha en lengre tur for å bli kjent med bilen Motoren går som en klokke og rent og pent i motorrommet også Må skaffe meg nye felger til våren håper jeg,men har en 350 SLC som trenger masse penger og kjærlihet også .Holder på med en restaurering av den og håper den blir ok om noen år.Er eu godkjent iår,allt nytt i bremsesystem og eksosanlegg men er plaget med rust Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 NICE vogn :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein Wormdal Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Lekker vogn, dette her Hvilken modell? Gått langt? Håper også vi får se litt av SLCen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 Den har nå nettopp rundet 150000km,det er en 2000mod og pent holdt.Servicene er holdt på merkeverksteder så hele bilens historie kan heldigvis spores tilbake hvis det er noe man lurer på SLC'n derimot er langt fra samme stand,men den bilen føler jeg nesten kjærlighet for samme hvordan den ser ut,hehe,mad i know.Må skifte automatkasse og motor,eller hvertfall få motoren overhallt.Ser ut som jeg har fått meg avtale med en på forumet med hensyn til begge disse tingene,så det ser ut som det kan gå iorden.det blir en 450 motor istedenfor 350 som står i,men det går sikkert greit for meg det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Har fått klar beskjed av samboeren, om å spørre deg om du kan legge ut noen flere bilder, også av hele bilen Flott interiør i den! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jøran89 Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Dette så ut til å være en stas bil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Smakfull bil , enda flere bilder takk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikTA Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Ser jo bra ut dette!240-motoren er iallefall jeg veldig fornøyd med - fin gange, greit drag og spiselig forbruk. Pøs på med flere bilder, sånn at vi får sett helheten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts