HolgersEN Posted October 15, 2009 Posted October 15, 2009 Halla Godtfolk :D Vi smekker vel i gang en cruisingtur når jeg kommer til byen? Da blir det Fredag 27. November! :D Quote
HolgersEN Posted October 15, 2009 Author Posted October 15, 2009 Satse på at den e bankers GRRRRRRRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDI BRA :D Quote
HolgersEN Posted October 15, 2009 Author Posted October 15, 2009 hvilen bil tar du terje? Da jeg skal helt til Oslo etterpå så tar jeg nok "Muslingen" Quote
KL Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Hvor starter vi fra? Esso på loddefjord som vanligt? Quote
HolgersEN Posted October 17, 2009 Author Posted October 17, 2009 Hvor starter vi fra? Esso på loddefjord som vanligt? Det er en god plan Klokken 22.00? Quote
Robert Nordstrøm Posted October 25, 2009 Posted October 25, 2009 Hva sier mengden? Er fremdeles over en måned til så vi har ganske god tid til å bestemme oss. Quote
HolgersEN Posted October 25, 2009 Author Posted October 25, 2009 Hva sier mengden? Er fremdeles over en måned til så vi har ganske god tid til å bestemme oss. Grett og ha planenne klare god til i føreveien Quote
Aussie Posted October 26, 2009 Posted October 26, 2009 Hvor starter vi fra? Esso på loddefjord som vanligt? Det er en god plan Klokken 22.00? Er med på alt utenom selvmord, i hvertfall ikke mere enn ett par ganger. Quote
HolgersEN Posted October 27, 2009 Author Posted October 27, 2009 Hvor starter vi fra? Esso på loddefjord som vanligt? Det er en god plan Klokken 22.00? Er med på alt utenom selvmord, i hvertfall ikke mere enn ett par ganger. MAGISK BRA :D Quote
Fredrik B Posted October 28, 2009 Posted October 28, 2009 Hvor starter vi fra? Esso på loddefjord som vanligt? Det er en god plan Klokken 22.00? Er med på alt utenom selvmord, i hvertfall ikke mere enn ett par ganger. Har du gjort det flere gamger før ? Quote
HolgersEN Posted November 12, 2009 Author Posted November 12, 2009 Gleder meg STORT nå folkens :D Quote
Håvard Bendiksen Posted November 13, 2009 Posted November 13, 2009 Jeg også!! VInterdekkene er kommet på bilen og jeg mangler i grunnen bare vinterbeskyttelse til Stjerna. Kanskje jeg må lære meg å strikke? Quote
HolgersEN Posted November 13, 2009 Author Posted November 13, 2009 Jeg også!! VInterdekkene er kommet på bilen og jeg mangler i grunnen bare vinterbeskyttelse til Stjerna. Kanskje jeg må lære meg å strikke? Ta en tennisstrømpe over hvis du ikke kan strikke :lol: Har ikke panserstjerne på c`en så der har jeg en case Kan jo montere ei stjerne på panseret som er sesong basert kansje? Quote
Håvard Bendiksen Posted November 13, 2009 Posted November 13, 2009 Du mener som en blanding av AvantGarde og Elegance? MM.... skeptisk.. Quote
HolgersEN Posted November 14, 2009 Author Posted November 14, 2009 Du mener som en blanding av AvantGarde og Elegance? MM.... skeptisk.. Er i grunnen enig med deg der Quote
Håvard Bendiksen Posted November 14, 2009 Posted November 14, 2009 Det er jo bare å prøve da; det værste som kan skje er at det ser helt grusomt ut og i så fall er det jo bare å ta det vekk igjen Quote
HolgersEN Posted November 14, 2009 Author Posted November 14, 2009 Det er jo bare å prøve da; det værste som kan skje er at det ser helt grusomt ut og i så fall er det jo bare å ta det vekk igjen Kommer garantert til og se rart ut...!!! ELLER har sett en S204 Avantgarde som har stjerna i grillen + oppå panseret.! Så ikke mye vakkert ut vert fall Ble lissom overflødigt med stjerner i fronten.! Må si at jeg savner litt stjerna på panseret når jeg kjører min S204, siktet på panseret gjøt at en ser en kjører Mercedes Nå ser jeg bare ei stjerne i rattet...MEN MEN MEN VETT AT JEG KJØRER MERCEDES FORDI OM DA :D Quote
Håvard Bendiksen Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Det at man faktisk kjører Mercedes er jo tross alt det viktigste Quote
HolgersEN Posted November 15, 2009 Author Posted November 15, 2009 Det at man faktisk kjører Mercedes er jo tross alt det viktigste YESS og det er jeg stolt over :D Quote
Håvard Bendiksen Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Det er absolutt en ting å være stolt av også. Det kommer til å bli så kult å kjøre lang lang rekke med MB'er igjen. DA føler vaffal jeg meg stolt Quote
HolgersEN Posted November 15, 2009 Author Posted November 15, 2009 Det er absolutt en ting å være stolt av også. Det kommer til å bli så kult å kjøre lang lang rekke med MB'er igjen. DA føler vaffal jeg meg stolt Gleder jeg meg også til. Ikke minst så gleder jeg meg til og treffe dere alle igjen Når jeg er med dere så er jeg stolt over og ha så masse snille og greie venner i klubben :D Quote
Håvard Bendiksen Posted November 15, 2009 Posted November 15, 2009 Det er absolutt en ting å være stolt av også. Det kommer til å bli så kult å kjøre lang lang rekke med MB'er igjen. DA føler vaffal jeg meg stolt Gleder jeg meg også til. Ikke minst så gleder jeg meg til og treffe dere alle igjen Når jeg er med dere så er jeg stolt over og ha så masse snille og greie venner i klubben :D Og vi gleder oss selvsagt til å få besøk igjen Quote
Recommended Posts