Jump to content

Recommended Posts

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Posted

Hvor starter vi fra? Esso på loddefjord som vanligt?

Det er en god plan :D Klokken 22.00?

Er med på alt utenom selvmord, i hvertfall ikke mere enn ett par ganger. :)

Posted

MAGISK BRA :D :D :D

Posted

Har du gjort det flere gamger før ? :lol:
  • 3 weeks later...
Posted

Jeg også!! VInterdekkene er kommet på bilen og jeg mangler i grunnen bare vinterbeskyttelse til Stjerna. Kanskje jeg må lære meg å strikke?

Ta en tennisstrømpe over hvis du ikke kan strikke :lol: :lol: :lol:

Har ikke panserstjerne på c`en så der har jeg en case :? Kan jo montere ei stjerne på panseret som er sesong basert kansje?

Posted

Det er jo bare å prøve da; det værste som kan skje er at det ser helt grusomt ut og i så fall er det jo bare å ta det vekk igjen :D

Kommer garantert til og se rart ut...!!! ELLER har sett en S204 Avantgarde som har stjerna i grillen + oppå panseret.! Så ikke mye vakkert ut vert fall :? Ble lissom overflødigt med stjerner i fronten.! Må si at jeg savner litt stjerna på panseret når jeg kjører min S204, siktet på panseret gjøt at en ser en kjører Mercedes :D Nå ser jeg bare ei stjerne i rattet...MEN MEN MEN VETT AT JEG KJØRER MERCEDES FORDI OM DA :D :D :D

Posted

Det er absolutt en ting å være stolt av også. Det kommer til å bli så kult å kjøre lang lang rekke med MB'er igjen. DA føler vaffal jeg meg stolt 8)

Gleder jeg meg også til. Ikke minst så gleder jeg meg til og treffe dere alle igjen :D Når jeg er med dere så er jeg stolt over og ha så masse snille og greie venner i klubben :D :D :D

Posted

Det er absolutt en ting å være stolt av også. Det kommer til å bli så kult å kjøre lang lang rekke med MB'er igjen. DA føler vaffal jeg meg stolt 8)

Gleder jeg meg også til. Ikke minst så gleder jeg meg til og treffe dere alle igjen :D Når jeg er med dere så er jeg stolt over og ha så masse snille og greie venner i klubben :D :D :D

Og vi gleder oss selvsagt til å få besøk igjen :D