Guest Paal Høibak Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Hei er det noen som har noe info om montering av fjernstyrt motor og kupevarmer? pris her og i sverige? jeg har en c klasse 230tk 05 mod. Takk Paal Quote
FrodeS Posted October 13, 2009 Posted October 13, 2009 Hei er det noen som har noe info om montering av fjernstyrt motor og kupevarmer? pris her og i sverige? jeg har en c klasse 230tk 05 mod. Takk Paal Neimen.. Er det hoi@back.as? Tenker du på bensindrevet webasto? Quote
Ronnie Westpold Posted October 14, 2009 Posted October 14, 2009 Hør med Autoutrustning i Oslo. 23378410. Jeg bruker dem mye på dette til lastebiler, så har ikke priser på oersonbil i hodet. Quote
Guest Paal Høibak Posted October 14, 2009 Posted October 14, 2009 Jeg tenker på bensinvarmer. Eberspecher men det går ikke ann å gjøre dette i norge. Autoutrustning er flinke men ikke så flinke!! de forlanger kr.27000,- Quote
FrodeS Posted October 14, 2009 Posted October 14, 2009 Jeg tenker på bensinvarmer. Eberspecher men det går ikke ann å gjøre dette i norge. Autoutrustning er flinke men ikke så flinke!! de forlanger kr.27000,- Webasto er mye mer kurrant enn äber. Hør med Roar B her på forumet. Han har ordnet avtale med klubben på montering av webasto. Han har allerede montert for flere medlemmer. Quote
RoarB Posted October 15, 2009 Posted October 15, 2009 Jeg tenker på bensinvarmer. Eberspecher men det går ikke ann å gjøre dette i norge. Autoutrustning er flinke men ikke så flinke!! de forlanger kr.27000,- Vi på Kolberg Caspary Lautom, vil vel ta ca 23200 for denne monteringen, med ORGINALT ettermonterings sett for denne bilen, eneste du må gjøre er å sende bilen til BOS etter montering for opprogramering av kombi instrument til å ha timer funksjon, dette kan vi og ta men da mot et tillegg i prisen, ca 890 kr, er hva BOS tar for dette Quote
Stian Stormyr Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Hmm.. dette er jo forsåvidt interessant. RoarB har du noen formening om hva jeg kan forvente meg å måtte punge ut med for å få montert webasto på CLen? Quote
RoarB Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Hmm.. dette er jo forsåvidt interessant. RoarB har du noen formening om hva jeg kan forvente meg å måtte punge ut med for å få montert webasto på CLen? sjekket lista for MB, CL er desverre ikke på lista over orginale ettermonteringer, med mindre den er lik E og CLS fikk akkurat inn sett til ny E-klasse, skal bli morro å skru litt på :) Quote
Stian Stormyr Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Hmm.. dette er jo forsåvidt interessant. RoarB har du noen formening om hva jeg kan forvente meg å måtte punge ut med for å få montert webasto på CLen? sjekket lista for MB, CL er desverre ikke på lista over orginale ettermonteringer, med mindre den er lik E og CLS Hmm.. Er det noen måte å finne ut av dette på da? .. altså om det er likt som E og CLS. Hadde vært fint med webasto.. Quote
Sven Håkon Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Sjekk med www.mbenznl.com - på hjemmesiden deres finner du bilder av montering av webasto i en høyrerattet S-klasse (riktignok 221, men dog). Mercedes leverte ikke eget sett for denne bilen, så han fikk et "spesiallaget" sett fra Webasto - dette hadde ingen monteringsanvisning og var til dels mangelfullt, men etter litt tenking og erfaring fra flere monteringsjobber gikk det hele greit. Forrige gang Steve var i Norge monterte han også Webasto på en C-klasse (203). Quote
RoarB Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Sjekk med www.mbenznl.com - på hjemmesiden deres finner du bilder av montering av webasto i en høyrerattet S-klasse (riktignok 221, men dog). Mercedes leverte ikke eget sett for denne bilen, så han fikk et "spesiallaget" sett fra Webasto - dette hadde ingen monteringsanvisning og var til dels mangelfullt, men etter litt tenking og erfaring fra flere monteringsjobber gikk det hele greit. Forrige gang Steve var i Norge monterte han også Webasto på en C-klasse (203). ja 203, 204, 210,211,212,208,219 er det null problemer, samt a, b og V, og vito problemet på CL, eller de dyrere MB er at vifta er styrt igjennom CAN bus, da er det ikke bare å koble seg på pga klimastyringen Quote
Sven Håkon Posted October 16, 2009 Posted October 16, 2009 Eksempelet med C-klassen tok jeg med for å illustrere at han også har gjort slike jobber utenlands. Quote
Recommended Posts