Jump to content

Recommended Posts

Posted

Terminliste for mb-treff på Auto-Huset As i fossegrenda i resten av 2009. Alle treffene begynner kl 19 og Alle treffene blir på Auto-huset hvis ingen annet er planlagt , i såfall blir det gitt besjed her på forumet. Hilsen Styret i MBE avd trøndelag :D

2009

Fredag 16 oktober

Fredag 30 oktober

Fredag 13 november

Fredag 27 november

Fredag 11 desember siste treff i 2009 Alle er velkommen tilbake i 2010 :D

Første treff i 2010 blir

Fredag 8 januar 2010

Posted

FØRSTE TREFF I 2010 BLIR 15 JANUAR IKKE 8 JANUAR SOM BLE SKREVET FØRST. :D

Når bestemte du deg for det? 2 minutter etter at jeg gikk ut døra på auto-huset i dag? :-P

Posted

Kan vi ikke ta en parade siste treff før det nye året trer inn? Hadde vært kjempeartig om vi kunne samlet minst en 10 biler, og kjørt en skikkelig runde, tatt en matbit, og kjørt videre.... Jeg ville stilt opp før du har sagt kake!  :lol:

Bare et forslag, hehe..

Posted

Kan vi ikke ta en parade siste treff før det nye året trer inn? Hadde vært kjempeartig om vi kunne samlet minst en 10 biler, og kjørt en skikkelig runde, tatt en matbit, og kjørt videre.... Jeg ville stilt opp før du har sagt kake!  :lol:

Bare et forslag, hehe..

Må si meg enig her. Har jo ennda ikke vært på cruisingtur med nybilen, dog jeg har kjørt på den 12k km siden jeg kjøpte den :wink:

Posted

Bare et forslag, hehe..

Må si meg enig her. Har jo ennda ikke vært på cruisingtur med nybilen, dog jeg har kjørt på den 12k km siden jeg kjøpte den :wink:

Forslag: Start en tråd her på forumet og se om det er noen respons. Ta det opp på neste lokallagstreff og hør da :)