Mr. Nygård Posted August 15, 2005 Posted August 15, 2005 Da tenker jeg ikke på understellsmasse som er kommet på uønskede steder, men den gode, gamle plastikklignende understellsmassen som ble benyttet på 70 - og 80 - tallet (mulig lenger). Prosjektet mitt sliter med litt rust, og det er sikkert mer der på ukjente steder. Har prøvd: Sliping (med vinkelsliper og negerskrubb)Oppvarming og avskraping Noen andre ideer ? Quote
bska Posted August 15, 2005 Posted August 15, 2005 Jeg har fjernet en del av det stoffet for leeenge siden og da brukte jeg vinkelsliper. Det støver, røyker og lukter litt jaSkulle jeg gjort noe lignende i dag hadde jeg nok vurdert en skikkelig varmluftspistol (kan ikke tenke meg no annet enn at det vil funke....) Quote
Guest GammelGul Posted August 15, 2005 Posted August 15, 2005 Få med deg Geggi, han er vel spesialist nå. Quote
Guest Brandtenborg Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Har hørt at det beste er å bruke tørris. Da er det visst bare å knekke av biter fori det blir så sprøtt! PS: Har ikke prøvd det selv, men hørt fler som har prøvd dette. Quote
Guest MbTore Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Har hørt at det beste er å bruke tørris. Da er det visst bare å knekke av biter fori det blir så sprøtt! PS: Har ikke prøvd det selv' date=' men hørt fler som har prøvd dette.[/quote'] Det høres faktisk ut som en god idé! Quote
Mr. Nygård Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 På dette prosjektet går det faktisk ganske greit med negerskrubb og. Mulig det har noe med at her er det på skjermen, og kan legge litt vekt på drillen. Sist prosjekt var i gulvet og da lå jeg under bilen. Quote
Frode Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Henger meg på forslaget til Bernt: varmluftpistol, det blir som å fjærne maling, kan bare skrapes av etterpå....da følger sikker lakk og grunning med også..... Men hvis du sliper det av så ta på støvmaske...det er ikke særlig gunstig å puste inn den driten..!! Quote
Guest GammelGul Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Litt utenfor tema kanskje, men jeg ser på signaturen din Thomas. Mangler det ikke noe der? Quote
Mr. Nygård Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Litt utenfor tema kanskje' date=' men jeg ser på signaturen din Thomas. Mangler det ikke noe der?[/quote'] Når man kommer opp til S - må man gå nedover igjen.... 500'n ville ha en eier som brukte den mer. Quote
MortenE Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 For å spore enda mer av tema.... Da stiller du på AS på søndag i dieselen? M. Quote
Mr. Nygård Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 For å spore enda mer av tema.... Da stiller du på AS på søndag i dieselen? M. Renault tenkte jeg... Quote
MortenE Posted August 26, 2005 Posted August 26, 2005 Tror du den tåler det da?? Eller det e vel kanskje meningen att den ikkje skal tåle det..... Du snakkte jo om en 202 stv.... Quote
Guest Hauk Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Tilbake til hovedtemaet ditt T.N. Egen erfaring er at det i grunnen går greit med negerskrubben og/eller ei god, ekstra godt slipt, malingskrape. Funka ihvertfall bra på RSen og 17Men som jeg hadde før Stjerneinteressen gjorde seg gjeldende. Quote
Recommended Posts