Jump to content

Mercedes stjålet i Stavanger

CHARLIE

Recommended Posts

Per Andersen er en god kjenning av politiet i sandnes.

Han lurte en kompis av meg for en Audi 80.

Han møtte kompisen min og skulle bare "prøve" kjøre bilen hjem slik at han fikk overført pengene..

Ingen penger kom og Per skyldte på at pengene var underveis og at banken var litt treg.

Så ringte Per til kompisen min og sa at han måtte overføre 20.000 kr til hans konto for han hadde visst nok ført over dobbelt med penger til han. Heldigvis så var ikke kompisen min så dum at han gikk på denne og krevte at han skulle ha bilen tilbake.

Da skrudde Per av telefonen og var ikke lett og få tak i .

Bilen fant han hjemme hos Per men det var ingen nøkler eller Per og oppdrive så han fikk falken til og taue bilen hjem for ham.

Men det største problemet var at han ikke hadde nøkler til bilen og var NØDT til og få tak i denne.

Per var som sunket i jorden, helt til min far som kjenner noen som kjenner han fikk ham til og ringe til min far og fikk avtalt et møte hvor vi skulle møte han og få nøklene til bilen tilbake + vinterdekk og noe stereoannlegg greier som han hadde tatt ut fra bilen.

Når vi reiste hjem til Per for og treffe han tok han selfølgelig ikke telefonen igjen og gadd ikke opne døren, heldigvis så bodde det noen andre dansker nede i 1 etasje (Per leide i 2. etasje) som kom og opnet døren.

Han fortalte at Per var hjemme og at han nettopp hadde snakkt med han.

Vi gikk opp trappa der så han bodde og banket på døren men ingen svar og få, gikk til slutt rett inn og da hadde Per hoppet ut vinduet (2 etasje vi snakker om her). Og ringt politiet og sagt at det var innbrudd i leiligheten hans.

Politiet kom og var ikke overrasket over at vi var kommet for og treffe Per Andersen og fortalte at han var en kjenning av dem som var visst nok vanskelig og få tak i.

Det hele endte opp med at han fikk en kompis av seg til og levere nøklene til bilen + utstyret til oss.

Har prøvt og få tak i Per Andersen igjen nå men han er ikke enkel å oppdrive...

Har sendt en mail til han som eiger denne mercedesen som Per har "stjålet" og fortalt denne historien men har ikke fått noe svar.