Andre Solberg Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Motoren holder så vidt over 60 grader, så jeg tenkte jeg skulle skifte termostaten i dag. Men det er ikke like lett som på de eldre bilene Ett problem er den sorte "koppen" som sitter til høyre for termostaten. Hva er det, er det bare å skru den av mens jeg skifter termostaten??? Tror det står 25 Nm på den, hva nå det betyr... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Motoren holder så vidt over 60 grader, så jeg tenkte jeg skulle skifte termostaten i dag. Men det er ikke like lett som på de eldre bilene Ett problem er den sorte "koppen" som sitter til høyre for termostaten. Hva er det, er det bare å skru den av mens jeg skifter termostaten??? Tror det står 25 Nm på den, hva nå det betyr... under det lokket er oljefilteret. ta bare å skru det opp og legg en pose over så det ikke kommer frostvæske i lag med oljen.25nm er momentet når det lokket draes til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Solberg Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 Da jobber motoren på rett temperatur Takk for hjelpen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.