Andre Solberg Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Her er den nye familiebilen Den hentet jeg forrige helg, og er tilnærmet det jeg var på jakt etter. Det perfekte hadde hvert en med sort lakk, lyst interiør, uten Comand navigasjon, parktronic, klimatronic. Jeg har fått en med mørk lilla lakk, uten parktronic. Det må jeg si meg fornøyd med. Dette er en 220 CDI 2002 modell Anvantgarde som har ruslet 180.000. Bilen bærer preg av meget godt vedlikehold da eneste slitasje innvendig er på rattet, utvendig er lakken tilnærmet strøken. Med på kjøpet fulgte 17" Lorinzer som sikker tar seg pent ut på bilen til sommeren Motoren er tunet, så den skal ha litt i overkant av 180 gamp, i tillegg til at den nesten produserer diesel. Jeg kjørte den hjem med et forbruk på godt under halvliter'n Her er det ikke så mye å koste på med det første, annet enn en krommet ring rundt gearspaken og etter hvert krom lister på luftinntaket på panser. Har også lyst på ett nytt ratt med treinnslag...så det må jeg prøve å få inn i budsjettet neste år. [/img] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Solberg Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 takker. Synes selv det er en meget pen fargekombinasjon. Skinnet er en anelse mørkere på toppen av dashen, rattet, gearspaken og øvert på dørtrekkene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
roar_h Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Hei på deg Kan bare sies med få ord et vakkert syn av en bil. 210 er noe av det rimeligeste så kan kjøres. Gratulerer Roar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Utroli lekker bil du har kjøpt deg :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Fy fader for en lekker bil. Kjempefint i sort med beige skinn Er det en ekte AMG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Fy fader for en lekker bil. Kjempefint i sort med beige skinn Er det en ekte AMG? Alt står i teksten - både at den er lilla og at det er en 220CDI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andre Solberg Posted October 10, 2009 Author Share Posted October 10, 2009 Det er ikke en ekte AMG, Det merket skal jeg fjerne.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Utrolig flott bil! Gratulerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Så ut som en virkelig perle dette, med en herlig fargekombinasjon av mørk blå og lyst skinn. Like fint som sort synes jeg. 210 er myyye bil for pengene. Gratulerer med et godt valg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Hææææææærlig interiør da!!! :P For en fin fargekombinasjon..... Lekkert.. :D Hiv gjerne ut mer bilder av kjerra innvendig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn Sørvik Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Nice.. Har alltid likt lyst skinn ser delikat ut.flott bil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikTA Posted October 10, 2009 Share Posted October 10, 2009 Gratulerer med fin bil! En velholdt 210 er aldri feil Utrolig lekker fargekombo også! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts