Jump to content

GROMBIL PÅ EKEBERG 2005

Recommended Posts

Guest Ronnie Westpold
Posted

Var det ikke meningen at vi skulle være med der???

Dette går av stabelen søndag den 11 september. De fokuserer mere

på gatebiler i år enn tidligere år, men det vil fortsatt være mye AMCAR og MC der! Vi Fikk presantert klubben litt der i fjor og fikk mye skryt.

Synes at vi burde stille opp her i år også. :!:

Posted

:D Hei

:D Søndag den 11 september.

Da er det noen fra lokallag Oslo som skal til Ecebergsletta på grombil og det vil komme på terminlista vår ganske så snart også

De fokuserer mere på gatebiler i år enn tidligere år, men det vil fortsatt være mye Amcar og Mc der! Vi har presantert klubben vår der 2-3 år på rad nå og fått utrolig mye skryt av det. Henger meg på Ronni som Synes at vi burde stille opp her i år også.

:D Så da folkens er det bare og møte opp :D

Max. Crombil

• 4 weeks later...
Posted

Hei

Mbentusiastklubb i regi sentralstyret har stor stand på Grombil på Eckebergsletta i Oslo nå førstkommende søndag 11/09 så da håper vi att så mange som mulig prioriterer og møte opp på Grombil da dette er en plass som vi virkelig får vist oss fram med bilene våre og da spesielt for folk som sokner til akkurat vårt lokallag i Oslo regionen og her kan alle stille ut sine biler så til dere som klagde på årsmøtet på Gol her har alle muligheter til og vise seg fram under forutsetning av att folk gidder å stille opp da.

OG HUSK

I stedet for mandag 12/09 så blir det Cruising tur til Skien onsdag 14/09 og da kjører vi samlet fra Brobekveien 102 B kl: 17.00 presist pga den lange turen og kjøre, pluss att det er fint å ha litt tid når vi kommer fram.

Max. Grombil

Posted

Vet ikke om jeg tør å møte opp med bilen på sånne steder jeg?

Har lest så mye rart om folk som går rundt å stjele, slik at du ikke kan være mer enn 5 meter fra bilen din, og fulle folk som gjør hærverk på andres sine biler.

Pleier dere å ta med balltre eller....? :D

Guest Ronnie Westpold
Posted
Vet ikke om jeg tør å møte opp med bilen på sånne steder jeg?

Har lest så mye rart om folk som går rundt å stjele' date=' slik at du ikke kan være mer enn 5 meter fra bilen din, og fulle folk som gjør hærverk på andres sine biler.

Pleier dere å ta med balltre eller....? :D[/quote']

Ikke no problem på Grombil. Dette er jo på en søndag. Har aldrig sett en pilsflaske der, Heller aldri vert borti at noen har fått ødelagt bilene sine.

Ikke no problem å gå fra bilene her heller, dessuten så er det alltid noen fra klubben som står og passer på, alle behøver vandre omkring på samme tid.

Oppfordrer alle som har mulighet til å ta med seg bilene sine å komme på Ekeberg.

Guest Ronnie Westpold
Posted
Tror at det er denne linken:

http://www.acsn.no/

Hvor skulle standen vår være på Ekerberg og når er dere der?

Er ikke sikker, men vi pleier å være der i 9 tiden.

Posted
Tror at det er denne linken:

http://www.acsn.no/

Hvor skulle standen vår være på Ekerberg og når er dere der?

Er ikke sikker' date=' men vi pleier å være der i 9 tiden.[/quote']

Hei

Er heller ikke sikker, men er det spørsmål så må de rettes til treff ansvarlig som er Geir Norman i sentralstyret på tlf: 91711456.

Max. Grombil

Posted

...hmm, hvor da?

Ekeberg,

Eceberg,

Eckeberg eller

Ekerberg?

:D

(kunne ikke dy meg)

mvh,

syljua