HolgersEN Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Noen som så Helstrøm Rydder opp i dag på TV3? Er den mest rotette resturanten jeg noen gang har sett, trodde den lokale kiosken i nabohudden min hadde en rotete/vimsette betjening.! MEN detta tok jo kaka :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted October 8, 2009 Share Posted October 8, 2009 Noen som så Helstrøm Rydder opp i dag på TV3? Er den mest rotette resturanten jeg noen gang har sett, trodde den lokale kiosken i nabohudden min hadde en rotete/vimsette betjening.! MEN detta tok jo kaka :shock: helt utrulig at de klarer å holde liv i den!!! han eieren har visst ikke helt skjønt dette!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 8, 2009 Author Share Posted October 8, 2009 Noen som så Helstrøm Rydder opp i dag på TV3? Er den mest rotette resturanten jeg noen gang har sett, trodde den lokale kiosken i nabohudden min hadde en rotete/vimsette betjening.! MEN detta tok jo kaka :shock: helt utrulig at de klarer å holde liv i den!!! han eieren har visst ikke helt skjønt dette!! De sosiale og leder antennenne hans er uten tvil brukket i to Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 He he, virket som noen skikkelige idioter hele gjengen spør du meg... Pærer = druer etc... Litt pinlig eller... Megalol.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Var innom der for å spise i Sommer. Endte med middag hos naboen gitt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts