Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo,

Nylig meldt meg inn i MBE klubben og har benyttet tiden til å gjøre meg kjent med de forskjellige sidene.

Tenkte jeg kunne legge ut bilder av min gamle MB blant alle de andre flotte bilene dere andre har.

Må si at her er mange fine eksemplarer.

Bjørn Vidar

P1020633_ed1.jpg.6a8d5bf784d00ab5e6daa771eafa7fcf.jpg

Posted

Bilen er en USA mod. Tidliggere eier hadde denne med som flytte gods tilbake til Norge.

Førstegangs registrert i norge i 97. Tidliggere eier fikk byttet ut hovedlyktene og hadde kastet disse, synd?

Har full historikk på bilen også fra USA. Jeg kjøpte den i 2002 som andre eier i norge.

Bilen har rullet 173000 Miles.

Her kommer utstyrslisten. I tillegg er det Defa blokkvarmer, kupevarmer, bat.lader og alarm.

Bjørn Vidar

VIN.pdf

Posted

Hei folkens!

Hva tror dere? Har lagt bilen ut for salg :( Er ikke sikker på om det er det jeg ønsker....

Se link: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19399554

Burde jeg beholde bilen? Nest best er det om en MB entusiast der ute tar kontakt.

Har et par andre MB'er i garasjen som jeg også må ivareta :D :D

En W211 E220T CDI (Konebil) og en W204 C220T CDI

Må prøve å få lagt ut noen bilder av disse etterhvert.

Posted

Hei folkens!

Hva tror dere? Har lagt bilen ut for salg :( Er ikke sikker på om det er det jeg ønsker....

Se link: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19399554

Burde jeg beholde bilen? Nest best er det om en MB entusiast der ute tar kontakt.

Har et par andre MB'er i garasjen som jeg også må ivareta :D :D

En W211 E220T CDI (Konebil) og en W204 C220T CDI

Må prøve å få lagt ut noen bilder av disse etterhvert.

Det første jeg lurte på her, var hvorfor har jeg ikke har sett denne før. Det andre

spørsmålet blir ett motspørsmål til deg. Hvordan kan du spørre om du burde beholde

bilen? Hei hei, du er på ett MB nettsted, hvor alle ville sakt, behodt da for guds skyld

den flotte bilen!!!!  :D

Jeg ville lakt med så høyt i pris jeg, nesten på grensen av hva en 124 4matic kan selges

for å gjærne litt til, så om det var en som skulle vært interessert, så hadde du iallefall ikke

angret på summen du hadde fått. Men tanken slår meg at du uansett vil angre på at du

solgte den fine bilen!

Posted

Takker for støtte folkens.

Jeg lider av valgets kvaler, skal, skal ikke.

Dersom det kommer en kjøper får jeg prøve å verve han til MBE klubben slik at han kan få lyst til å ta vare på bilen.

Skulle jeg ikke få en kjøper så er jeg forsatt en lykkelig eier av en Blå W124.

Posted

Man får ikke slik kvalitet lenger. ;) Er bare rustbeskyttelsen som har vist seg å være småskral på 124-serien (men det er den da virkelig også på de nyere, mildt sagt), så holder man den brune fare unna og holder 4matic-systemet under oppsyn er den nok nesten evigvarende.. ;)

Posted

Fra Løken jo  8) Bude snart starte Lokallag Aurskog/Høland vi.  :P Begynner å bli noen medlemmer fra bygda vår nå.

Flott bil du har der. Venter på tråd om de andre bilene dine da  :P

Posted

Ja 124'ene er godt skrudd sammen og som du sier passer en på 4matic systemet så bare går og går disse bilene.

Byttet fordelingskassen for noen år tilbake, og det ble en ny fabrikkoverhalt kasse. Den gamle totalhavarerte så her var det ikke mye å hente.

Fremkommeligheten påvinterføre er fortreffelig og fruen har vært stålende fornøyd og da er det godt og være far sjøl :D

Ja de andre MB'ene i garasjen. Må se om jeg får lagt ut bilder av disse etterhvert.