Guest Tom... Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Hei har en w210 som virker som den har 4-hjuls sving. syntes den var litt med sommerluggan på 235-45 17. men blitt værre med vinter. virker så eg må jobbe med rattet å korigere han i noen svinger å litt dårlig vei... har sjekka å skifta begge nedre bærekuller å øvre.. begge rakkelstagan, så fan....vet kan de være bak???? Quote
Alexander Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Absolutt... Kan sikkert være greit å gå over bakstillingen og kjenne etter slakk der. Er f.eks. traversforingene slitne blir bilen grusom å kjøre med når man svinger. Quote
Guest T.R.L Posted October 15, 2009 Posted October 15, 2009 Svingan er ikke værst, men rett fram å slitt vei. pyton... nei lurer på inndre foringer på nedre bærebro??? e de normalt at dem går. Quote
FrodeS Posted October 15, 2009 Posted October 15, 2009 Svingan er ikke værst, men rett fram å slitt vei. pyton... nei lurer på inndre foringer på nedre bærebro??? e de normalt at dem går. Gått langt, den bilen din? Stort sett kjørt rundt på norske krøtterstier eller autobahn? det er svært mange stag og foringer i bakstillinga. Det fungerer godt når alt er på stell, men ting blir slitt, og da fungerer det ikke fullt så bra. Min var aldri direkte lei å kjøre, men jeg merket at den ble mer stabil etter å ha byttet alt av foringer. Den var da gått ca. 400.000 km. Quote
Guest T.R.L Posted October 15, 2009 Posted October 15, 2009 Norsk bil å gått på nordnorske veier. TAXI kjørt km 489000 service fulgt til 402000 å resten av meg.. Quote
Recommended Posts