Guest G Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 når jeg svinger maks når bilen står stille så kommer det stor ulyd ifra begge hjulene. høres ut som at endeleddet hopper ut av ledd hehe. vet noen hva det kan være? eller som har vært borti samme ulyd? har gips på benet så er ikke så lett å få jekket opp bilen for å se. er en w124 91 mod. Quote
Guest Einar Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Ville nok sjekka bærekuler, styrekuler og hjelpesnekke der, tenker spesielt på bærekule. Quote
Guest G Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 okei. er det farlig og kjøre med? er jo bare sånn lyd når jeg svinger maks noe man bare gjør i veldig lave hastigheter. hva er evt. pris på bytte av bærekule foran begge sider? Quote
Alexander Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 Du er sikker på at det ikke er servosystemet som jamrer seg fordi du har fullt rattutslag? Quote
Guest G Posted October 7, 2009 Posted October 7, 2009 ja tviler på at det er servoen. vanlig lyd ifra servo når man har fult rattutslag er jo sånn tynn skriking for er litt lite servo veske. det høres ut som at noen hamrer bak hjulet når jeg har fult rattutlsag og kjører litt framover. står bilen stille med fult rattutslag så kommer det ikke noe lyd. Quote
Guest hilde moen Posted May 24, 2013 Posted May 24, 2013 Hei, er det noen som vet hva dette kan være. Jeg har en liten Mercedes cabriole som sier floff, floff mange ganger når jeg har sakte fart. Lyden er ikke konstant Hva kan det være? Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 24, 2013 Posted May 24, 2013 Hvilke felger har du satt på? Stålfelger med avballansering på innsiden som kan ta borti stag? Quote
tommern57 Posted May 25, 2013 Posted May 25, 2013 Var ute og kjørte en tur til Sverige i dag. Det som slo meg var hvor mange som kjører rundt med løse ting under bilen. (skliplater o.l.) Har du sjekka at det ikke er noe som er løst og blafrer? Quote
Recommended Posts