Jump to content

rar lyd når full sving i sakte fart

Recommended Posts

Posted

når jeg svinger maks når bilen står stille så kommer det stor ulyd ifra begge hjulene. høres ut som at endeleddet hopper ut av ledd  :P hehe. vet noen hva det kan være? eller som har vært borti samme ulyd? har gips på benet så er ikke så lett å få jekket opp bilen for å se. er en w124 91 mod.

Posted

Ville nok sjekka bærekuler, styrekuler og hjelpesnekke der, tenker spesielt på bærekule.

Posted

okei. er det farlig og kjøre med? er jo bare sånn lyd når jeg svinger maks noe man bare gjør i veldig lave hastigheter. hva er evt. pris på bytte av bærekule foran begge sider?

Posted

ja tviler på at det er servoen. vanlig lyd ifra servo når man har fult rattutslag er jo sånn tynn skriking for er litt lite servo veske.

det høres ut som at noen hamrer bak hjulet når jeg har fult rattutlsag og kjører litt framover. står bilen stille med fult rattutslag så kommer det ikke noe lyd.

• 3 years later...
Guest hilde moen
Posted

Hei, er det noen som vet hva dette kan være. Jeg har en liten Mercedes cabriole som sier floff, floff mange ganger når jeg har sakte fart. Lyden er ikke konstant Hva kan det være?

Posted

Var ute og kjørte en tur til Sverige i dag. Det som slo meg var hvor mange som kjører rundt med løse ting under bilen. (skliplater o.l.) Har du sjekka at det ikke er noe som er løst og blafrer?