Jump to content

Fått til noen festiligheter Lørdag 28. November?

HolgersEN

Recommended Posts

Halla mine venner i Costa Del Bergen og takk for sist :D :D :D

Mandag 30. November - Onsdag 2. Desember skal jeg på julebord med DFDS Seaways fra Oslo - København :P

I den annledning så skal jeg og kjøre opp (me dont like airplanes :? ), da må jeg nesten ha meg en tur som jeg hadde i fjord 8) Sandnes - Bergen - Gol - Oslo :D

Så lurte på om det var interesse for og finne på noe Lørdag 28. November?

• 2 weeks later...

For å være helt ærlig har jeg ikke begynt å tenke så mye på det enda :shock: :shock: :shock:

Litt travelt opptatt på altfor mange hold for tiden. Men det skal bli en ordning. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å finne et annet sted for sammenligningens skyld, men på den annen side funket jo Egon veldig bra sist, så vi får se. Skal nok finne på noe saftig denne gangen også :D

For å være helt ærlig har jeg ikke begynt å tenke så mye på det enda :shock: :shock: :shock:

Litt travelt opptatt på altfor mange hold for tiden. Men det skal bli en ordning. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å finne et annet sted for sammenligningens skyld, men på den annen side funket jo Egon veldig bra sist, så vi får se. Skal nok finne på noe saftig denne gangen også :D

GLEDE MEG :D :D :D

Nå var det jo en del som ikke var fornøyd med maten på Egon i fjor. Mao, det er kanskje lurt å høre litt rundt. Prisene varierer sikkert ikke veldig mye, regner med markedet stille har blitt enige om hva en "julebordtallerken" skal koste.

Likte forøvrig forsalget til Shawn, grille på Brattholmen! Jeg har grill!

Nå var det jo en del som ikke var fornøyd med maten på Egon i fjor. Mao, det er kanskje lurt å høre litt rundt. Prisene varierer sikkert ikke veldig mye, regner med markedet stille har blitt enige om hva en "julebordtallerken" skal koste.

Likte forøvrig forsalget til Shawn, grille på Brattholmen! Jeg har grill!

Alle kan ikke like all mat 8)

• 2 weeks later...