Tore Robert Klerud Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Hei. Jeg har nettopp solgt en bil til en kar i Odda. Han ønsker å få den fraktet dit. Noen som har noen gode tips om fraktselskaper som har trafikk til eller forbi Odda eller knutepunkter i nærheten, og som ikke koster skjorta? MVH Tore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Du kan jo høre med Thune Biltransport i Haugesund. Tlf 52 70 56 99 eller 913 42466. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Disse gutta driver med slikt: http://www.autotransport.no/default.asp?catID=1104 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Robert Klerud Posted October 4, 2009 Author Share Posted October 4, 2009 Takk, mine herrer. Sistnevnte var de som fraktet min nylig innkjøpte 500 SE fra selger i Skogn og til Drammen. Betalte like i underkant av 2.500 for det inklusive moms, og fikk bra service. Ser imidlertid at det blir en del dyrere for denne dersom jeg leverer den i Drammen og kjøper henter i Bergen, så jeg sjekker nok den i Haugesund også for å se om de kanskje har mulighet for å både plukke opp og levere litt nærmere henholdsvis meg (ikke så nøye) og kjøper (eldre kar med liten lyst til å kjøre så langt, forsto jeg). Eventuelt kan jeg være fristet til å tilby meg å levere bilen på Vestlandet selv, men bilen har ikke vinterdekk og det er vel allerede snøføre over Haukelifjell. Jaja, we´ll see. MVH Tore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Hadde jeg hatt mindre å gjøre og mer fritid skulle jeg kjørt den over for deg for 2500kr Er jo en fin tur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Robert Klerud Posted October 5, 2009 Author Share Posted October 5, 2009 Takker igjen for tips. Kjøperen ser ut til å lande på Thunes biltransport. De antydet ca. 3.000,- pluss MVA for frakt dør-til-dør fra meg i Ørje til kjøper i Otta, for de av dere som er interessert i slike priser. MVH Tore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 Takker igjen for tips. Kjøperen ser ut til å lande på Thunes biltransport. De antydet ca. 3.000,- pluss MVA for frakt dør-til-dør fra meg i Ørje til kjøper i Otta, for de av dere som er interessert i slike priser. MVH Tore Odda eller Otta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Robert Klerud Posted October 5, 2009 Author Share Posted October 5, 2009 Takker igjen for tips. Kjøperen ser ut til å lande på Thunes biltransport. De antydet ca. 3.000,- pluss MVA for frakt dør-til-dør fra meg i Ørje til kjøper i Otta, for de av dere som er interessert i slike priser. MVH Tore Odda eller Otta? Auda. Odda! MVH Tore Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts