Jump to content

Felger w202

Tom Erik

Recommended Posts

Tror det skal gå bra. Er ganske god plass på 202. Monterte 8,5x18 og 9,5x18 på junior sin uten problemer. Mener felgen foran har ET30 med 225-40 dekk. Denne bilen er også senket, men den er litt høyere foran enn bak. Men ser ut som at det er ganske god plass foran der.

prøva 8.5" me 235/35-19 på min w202, de subba, men med litt valsing ville de gått, eller rett og slett bare gått ned på 225 dekk..

kjører nå med 225/40-18 rundt baut, bak ser de pinglete ut, som Charlie nemnte for meg fleir ganger #-o

med innpress på 35 på 18", men god plass framme, og helt uten subbing, denne er senket 40 40

Aha skjønner.. Trur du det går hvis jeg evt valser hjulbuene da??

Hvis du valser skulle det funke fett! Charlie fortalte meg om en som hadde vært innom jobben en dag. han kjørte senket w202 med 40 senk og 1'r puter. han bruke 8,5x20" med 225/30 20". ikke noe subbing visstnok,. jeg vet ikke hvordan innpress han hadde det. Men du kan jo alltid sette på spacer hvis du subber på innsiden av hjulet 

Okei :) Men er oppi skjermen det subber da, ikke inne i hjulbua liksom :P så da trur jeg det funker dårlig med spacer :P hehe..

Men noen som vet om noen som valser hjulbuer i hamarområdet??

Skjønner problemet. Bruk slegge til å slå der det subber, sparer penger for valsingen :P