Guest siano Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Noen som har erfaring med dette tuning kittet? Stemmer det at man øker hk fra 143 til 190 å noe? takker på fårhand for svar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest gest Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Har testet det på flere modeller.Løp å kjøp.Garanterer at du blir fornøyd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 ja dette lurer jeg også på.. noen som har noe mer info om dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 noen som har gjort dette i bergen?? hvem bruker dere? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Går ut i fra at du mener boost-kitet (noe andre reimhjul og reim etc.) til M271 motoren. Har selv et sånt kit på min M111 og er veldig fornøyd med det, merkbar økning i effekt/dreiemoment. Burde ikke være noe problem og finne et verksted som skrur det inn for deg, alternativt kan det gjøres selv. Fikk beskjed om at det ville ta et par timer å skru det inn, jeg brukte 9, dog er jeg ikke mekaniker, hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 jeg mener dette kittet!! tsracing.no/kleemann.htm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Det er et boost-kit ala det jeg har, skrev nettopp om det i nabotråden http://www.mbentusiastklubb.com/smf/index.php?topic=31226.msg211777#msg211777 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Peter Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 ok.. anbefaler kleemann å bytte tennplugger oginnsprøytningsdyser også? er dette dyrt, eller med i kittet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Captain Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Vet ikke med dysene, men de anbefaler bytting av plugger. Er ikke så dyrt, noen hundrelapper for alle fire. Dysene er dyrere. Pluggene følger med i kitet, dog måtte jeg kjøpe de utenom, siden jeg kjøpte kitet brukt og ikke var interessert i å sette inn brukte plugger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts