HolgersEN Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Last ned sangen og SYNG MED DEN STEMMEN DU HAR 8) Bare pass på at ikke Idol juryen står der og oppdager et nytt talent http://www.tvnorge.no/programportaler/valens_frokost-tv/valens_frokost-tv/nyheter/5000900 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Andersen Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Alle skal få ja :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 Alle skal få ja :lol: :lol: :lol: Klart du skal få, alle skal få, alle skal få, jeg kan bekrefte at alle skal få, bare det ikke går ut over min lommebok :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 IDIOT!!! Aldri hørt sangen før, å nå er jeg hekta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 IDIOT!!! Aldri hørt sangen før, å nå er jeg hekta Sånn det skal være :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 [flash=200,200]http://www.youtube.com/watch?v=jCjfFt49_fM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomB Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 tja. alle kan få men ikke av meg!! =P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Det var da en utrulig dårlig sang , men sikker jævlig bra på et nachspiel, der alle har LYST på , bare å sette på sangen så er nok det meste i boks :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 2, 2009 Author Share Posted October 2, 2009 Det var da en utrulig dårlig sang , men sikker jævlig bra på et nachspiel, der alle har LYST på , bare å sette på sangen så er nok det meste i boks :lol: :lol: :lol: Når jeg skal til Pers i November. Så skal jeg sette den på, sånn at den høres helt til Ål (Da vett du jeg er oppi høgget og sier til daman at alle skal få) :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Det var da en utrulig dårlig sang , men sikker jævlig bra på et nachspiel, der alle har LYST på , bare å sette på sangen så er nok det meste i boks :lol: :lol: :lol: Når jeg skal til Pers i November. Så skal jeg sette den på, sånn at den høres helt til Ål (Da vett du jeg er oppi høgget og sier til daman at alle skal få) :lol: Hehe, ja alle får Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 2627 Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 fin video Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts