André Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Hvem tror de får i seg en 1500gram? http://moss-avis.no/article/20090930/NYHET/127421588/1044 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Hadde nok slitt litt siste 500g og vært heilt ferdig etterpå, men skulle nok fått i meg en 1,5kgburger Tror dog ikke det er å anbefale :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ØHN Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Genialt, eller kanskje ikke! Det skal altså ikke mer til for å få omtale i avisen, enn å legge mange 200 grams burgere oppå hverandre. Det er akkurat like idiotisk som å annonsere kjemperosinbolle og servere folk en pose vanlige boller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Genialt, eller kanskje ikke! Det skal altså ikke mer til for å få omtale i avisen, enn å legge mange 200 grams burgere oppå hverandre. Det er akkurat like idiotisk som å annonsere kjemperosinbolle og servere folk en pose vanlige boller Ja, jeg også syntes den var litt snodig... for meg er en 1500g burger 1stk stor kjøttstykke på tilsammen 1500g, ikke 7 200g og 1 100g på toppen... Hvorfor da ikke også ha 2kg burger ???, for å ikke snakke om 5kg... er jo like dumt det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Jeg tror ikke jeg spiser så mye på en hel dag en gang... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert Andersen Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Sto faktisk med haka ned i gulvet,da en tysker sto å åt en slik burger på Statoil Vestby,Haka gikk f.... ikke opp igjen heller. Skal jeg ha en kjøttpøkk så får det bli en "NORMAL" på 250 med extra ost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomB Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 ble litt skuffet når han sa det bare var flere oppå hverandre, men men! bare rykte sprer seg så er det jo flott for dem! å genialt med hall of fame også da! =D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian&Jittima Posted October 5, 2009 Share Posted October 5, 2009 På den bemsinstasjonen har jeg gjort ei blemme,det var da dem maks hadde 600g burger (Den lille varianten) jeg ba samboern gå inn og bestille en burger mens jeg stakk på dass,ho spurte hvor stor,jeg sa den største (i mitt hue tenkte jeg den største = 250g) kom ut igjen og ho hadde bestilt 2 stk,en til meg og en til ho!!!! FY F... som jeg sleit,måtte gi opp til slutt.... også var den ikke god engang!!! men lærte at heretter bestille JEG mat!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts