Jump to content

Monster burger på Vestby!

André

Recommended Posts

Genialt, eller kanskje ikke! Det skal altså ikke mer til for å få omtale i avisen, enn å legge mange 200 grams burgere oppå hverandre.

Det er akkurat like idiotisk som å annonsere kjemperosinbolle og servere folk en pose vanlige boller  :smurf:

Genialt, eller kanskje ikke! Det skal altså ikke mer til for å få omtale i avisen, enn å legge mange 200 grams burgere oppå hverandre.

Det er akkurat like idiotisk som å annonsere kjemperosinbolle og servere folk en pose vanlige boller  :smurf:

Ja, jeg også syntes den var litt snodig...

for meg er en 1500g burger 1stk stor kjøttstykke på tilsammen 1500g, ikke 7 200g og 1 100g på toppen...

Hvorfor da ikke også ha 2kg burger ???, for å ikke snakke om 5kg... er jo like dumt det..

På den bemsinstasjonen har jeg gjort ei blemme,det var da dem maks hadde 600g burger (Den lille varianten) jeg ba samboern gå inn og bestille en burger mens jeg stakk på dass,ho spurte hvor stor,jeg sa den største (i mitt hue tenkte jeg den største = 250g) kom ut igjen og ho hadde bestilt 2 stk,en til meg og en til ho!!!! FY F... som jeg sleit,måtte gi opp til slutt.... også var den ikke god engang!!!  :( men lærte at heretter bestille JEG mat!!!  :lol: