Kruste Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Da har jeg gått til innkjøp av min første "Stjernebil" etter å ha hatt forskjellige andre tyske merker. Bilen er en E klasse 220 CDI 05 mod med 100 000 km på telleren. Bilen fremstår med mine øyne som meget strøken og er en drøm å kjøre. Legger ved et par bilder så får dere bedømme selv. Quote
Trond H. Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Velkommen til oss og gratulerer masse med nydelig bil. Hvilket lokallag "tilhører" du? Quote
Jøran89 Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Gratulerer med flott bil og velkommen i klubben! Quote
gunsen Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Gratulerer med kanonflott bil og velkommen i klubben, regner med at du legger ut utstyrslista :D Quote
FrodeS Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Velkommen hit! Det ser ut som en flott bil du har fått deg der. Håper du kommer til å ha mye glede både av den og medlemskapet her. Quote
Kruste Posted October 1, 2009 Author Posted October 1, 2009 Takk for det karer. Når det gjelder utstyrslista så er dette en avantgarde Utstyr jeg skal prøve å remse opp de meste som er av utstyr, sikkert noe jeg har glemt, men her er den. Diesel-partikkelfilter Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Metallic lakk Parkeringsensor foran Parkeringsensor bak Xenonlys Air Condition Cruisekontroll Delskinn Elektrisk sete u. memory Elektriske speil El.vinduer Farget glass Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Multifunksjonsratt Navigasjonssystem Oppvarmede seter Original telefon Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring Takluke ABS-bremser Airbag foran Antiskrens Antispinn Sideairbager Startsperre Stålbjelker Quote
CHARLIE Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Heisann Kruste! Velkommen til klubben vår! Er en nydelig 211 du har fått fatt i!! Quote
Robert Andersen Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 Må jo si at din 211 var meget pen. Velkommen skal du være,håper på noen gode innlegg fra deg til klubben vår. Quote
Ronnie Westpold Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 Knall fin bil.. Velkommen i klubben Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 2, 2009 Posted October 2, 2009 Velkommen i klubben! Du verden for en lekker bil du har også! Håper å få sett enda mer bilder av den! Quote
Kruste Posted October 2, 2009 Author Posted October 2, 2009 Takk for de positive tilbakemeldingene de er alltid hyggelig Skal prøve å få tatt noen flere bilder å få lagt ut. Quote
Øystein Wormdal Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 Velkommen i klubben, og gratulerer med bil! Her har du gjort et godt valg. Quote
ole i Posted October 8, 2009 Posted October 8, 2009 grattis med grom vogn og velkommen som medlem Quote
HenrikTA Posted October 11, 2009 Posted October 11, 2009 Hei, og velkommen i klubben! Flott bil du har fått deg Quote
Recommended Posts