viper Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Bildene jeg tok fra treffet vi hadde på Notodden. Mye folk og masse MB! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olav Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Flotte bilder som vanlig. Men denne 190'n må jo ha fått seg noen anabole steroider. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bob Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Seriøst ! Han som sitter i 140 bilen , er det slik han sitter når han kjører ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viper Posted October 3, 2009 Author Share Posted October 3, 2009 Seriøst ! Han som sitter i 140 bilen , er det slik han sitter når han kjører ? Jupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 3, 2009 Share Posted October 3, 2009 Jeg trodde han var like lav som bilen jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arnt Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Den 140en kommer fra Lunde eller Bø etter hva jeg husker. Er veldig mye MB i indre Telemark, og diesel er ettertraktet blant ungdommen der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted October 25, 2009 Share Posted October 25, 2009 Den 140en kommer fra Lunde eller Bø etter hva jeg husker. Er veldig mye MB i indre Telemark, og diesel er ettertraktet blant ungdommen der. Den gikk som taxi her nede ei stund også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Olav Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Den 140en kommer fra Lunde eller Bø etter hva jeg husker. Er veldig mye MB i indre Telemark, og diesel er ettertraktet blant ungdommen der. det du sier der stemmer NESTEN, han som w140'n er frå Akkerhaugen, mellom Gvarv og Notodden... ellers det med mykje MB her, er heilt korrekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 26, 2009 Share Posted October 26, 2009 Skal vi prøve å holde bildetrådene til bilder? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts