Guest Daniel F Posted September 30, 2009 Posted September 30, 2009 Hei.. Skal kjøpe meg en S124... har leita rundt her med finner ikke noe om mitt problem.. tror nivåreguleringen er gåen:/ bilen en LAV bak og kjempe myk, når jeg stelte meg på henger festet (bilen gikk ikke) så var den noen klikk lyder som kom.. vet ikke om dette har noen sammenheng.. men: det jeg lurer på er om det rett å slett går ann å ikke bruke nivåreguleringen... bytte noen deler her og noen der ( ) så man kan kjøre med vanlig støtdemper og fjører.. Quote
Alexander Posted September 30, 2009 Posted September 30, 2009 Først finner du ut hva som er feil før du begynner å tenke på å bygge om. Kanskje det er en del til 200 kroner som er problemet, da er det dumt å bruke mange tusen på å bygge om... Har du væske i beholderen til hydraulikkolje i motorrommet? Hvis ja så ville jeg sjekket om det var noen problemer i koblingen mellom stabilisatorstaget og nivåreguleringsventilen, Har du ikke væske i beholderen til hydraulikkolje ville jeg fylt på litt hydraulikkolje og sett om jeg fant lekkasje noe sted. Som regel lekker det i et rør, og dette er ganske greit å bytte. Hvis bilen er veldig lav bak har du ødelagte fjærer i tillegg. Quote
Guest Daniel F Posted October 1, 2009 Posted October 1, 2009 Har ikke kjøpt den ennå.. men skal hente den om ikke så lenge.. skal gå over og sjekke det som du sier.. takk for svaret:) Quote
Guest Daniel F Posted November 12, 2009 Posted November 12, 2009 Problemet var som følger: ikke noe hydraulikk veske i tanken.. fylte på og den gikk i topp, da hadde staget hoppet av.. så nå er alt i orden.. (nesten) den er drit stiv bak.. mulig det er jeg som er vandt med franske biler, men så stivt kan det umulig være meningen at det skal være... noen som har peiling? og: den "hjelpe meg å lokke igjen bakluke motoren" henger seg opp innimellom.. så jeg må høre på klakk summmmm klakk summmm klakk summm i kanskje 10min før det gir seg.. motoren gjør det den skal, å lokke igjen luka om jeg ikke får den helt på plass, men tror den er feiljustert for den tar kun om jeg drar luka 1cm ut igjen.. noen som vet? Quote
Recommended Posts