Jump to content

Lokallag Oslo til B.O.S museum på Karihaugen 2/11

Recommended Posts

Posted

Denne mandagen er vi ønsket velkommen til museet hos B.O.S på Karihaugen.  :D

Håper virkelig at vi stiller mann/dame-sterke denne kvelden. runden tar vistnok ca. halvannen time.

Ser ikke bort fra at det serveres kaffe også....  8)

Posted

Woups, tenkte oktober (10) jeg, sorry - grunnen til at jeg spurte var uansett at jeg håpet å få det med meg :-)

He-He. Velkommen skal du, og alle andre som vil, være.  :D

• 4 weeks later...
Posted

Felles avreise fra Brobekkveien Kl. 18.00. De som eventuelt reiser direkte være innenfor porten innen kl. 18.30. Den stenges da.

Adressen er Solheimsveien 7, 1473 Lørenskog.

Posted

Det ble en flott kveld hos B.O.S. hvor Knut Magnusen ga oss en fin innføring i firnaets historie og en runde blandt  de flotte veteranbilene de har stående, hvor kronen på verket for oss var den nydelige 600 Pulmannen. Hele 28 medlemmer stilte. Takk til dere alle for fremmøtet.  :D

Bilder kommer.

Posted

Var det fotoforbud der eller? :shock: :shock:

Planla å ta med kamera, men pga syke barn var planen å bli hjemme, meeen fikk lov i siste liten så jeg løp ut og var halveis til bilen før jeg oppdaget att bilnøkkelen lå igjen inne, snudde løp tilbake, så til bilen full fart mot oslo og kom til BOS karihaugen samtidig som lokallag oslo og da var desverre kamera helt glemt..  :-(

Posted

Hadde nok også i min uvitenhet trodd at de hadde hatt mer enn to MB'er, men så feil kan man ta. Men syntes allikevel at det var en lærerik og trivelig kveld.

Lars tok en del bilder jeg skal få¨ham til å maile meg, legger dem inn da.