FrodeS Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Neste gang du kjører buss med setebelte, så husk at det er en grunn til at det er der. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=573984 (det samme gjelder forøvrig i bil også) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Tragisk :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
E_S Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Uforståelig nok er det anslagsvis mindre enn 10% som bruker sikkerhetsbeltet som er montert når de tar buss. Ikke skjønner jeg hvorfor, men.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Vane... Bussene jeg tar nå har setebelte, men jeg har kjørt busser i mange år som ikke har det, så jeg glemmer alltid å ta det på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Jeg føler meg veldig lite komfortabel i buss uten setebelter. Skjønner ikke hvorfor man ikke skal ha belter i buss. Det er jo minst like farlig å sitte usikret i en buss!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Jeg føler meg veldig lite komfortabel i buss uten setebelter. Skjønner ikke hvorfor man ikke skal ha belter i buss. Det er jo minst like farlig å sitte usikret i en buss!! Spesielt når bussen kjører på sommerdekk, slik denne gjorde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted September 30, 2009 Share Posted September 30, 2009 Jeg gjør det eneklt, kjører ikke buss. Tar bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts