Guest 91lux Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Hei Kamaksel posisjonsgiver lekker olje som suges opp/renner ned inne i ledningsnettet inn i ECU og forårsaker fusking og lampe. MB forespeiler reparasjon på 20 -30 tk. Bil .: w203 2001 modell C180 dvs 2 L uten komp. 111. km 90 000 Noen tips om måter å fikse dette på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Få tak i ny giver på skroteren og nye oringer, splitt ledningnett og tørk det, bruk el rens på kontakter og ECU plugger. Kjøp nye krympestrømper etc og lag ny pølse til ledningsnett så er du i boks....... Det går et par timer men jeg tror du slipper unna med en selvkost på under en høvding.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marius Lindaas Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Oi oi oi. He he, blir bare drit nervøs av å lese rundt på forumet her jeg. Har nylig kjøpt meg 2002 mod 203 og leser om litt kostbare problemer med disse. Håper ikke det skjer med meg da jeg begynner å få dårlig nok råd med de utgiftene som er... Som 21 åring betaler jeg jo inni h*****e mye i forsikring også... Jeg får bare krysse fingrene for å ikke møte på slike problemer... Liker ikke dette... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts