Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvordan er det med ett treff i Troms/Nordland?

Ser det er ett lokal lag i Salten..

Er det mange som er interessert i å kjøre ett treff rundtomkring Hinnøya eller mot tromsø siden?

Vet om mange her fra Harstad som garrantert hadde møtt opp bare for en hyggeprat eller noe lignende.

Vet amcar klubben bruke å møtes i harstad sentrum å stille opp alle bilene sine, hadde jo vært tøft om man fikk til no samme bare med Mercedes :)

Posted

Jepp! Har vært på Amcar treff i Harstad for noen år siden. Var et stort treff på en campingplass! Hadde nok stiltopp om det hadde blitt MB treff der oppe også. Ikke såå langt fra Mo i Rana. 8)

Posted

oi :) trodde jeg var stortsett alene som medlem her oppi kalde nord :lol:

morro hvis det kunne ordnes ett lite treff for entusiaster 8) kanskje legge ut invitasjon i andre forum og verve de som møter opp :D

Posted

Hadde vært kjempe tøft! Men jeg blir ikke med på noe treff før jeg får bilen min ferdig ;) Løpet av fjorten dager eller noe slikt tror jeg at jeg skal være ferdig! Hadde jo vært en mulighet å arrangert noe på Aspelund(Finnsnes) på glattkjøringsbana der oppe, kan man jo ha litt banekjøring mm.. + at det er kafe hus der som man kan lage noe varm mat og prate merce og bare kose seg!

Posted

Hadde vært kjempe tøft! Men jeg blir ikke med på noe treff før jeg får bilen min ferdig ;) Løpet av fjorten dager eller noe slikt tror jeg at jeg skal være ferdig! Hadde jo vært en mulighet å arrangert noe på Aspelund(Finnsnes) på glattkjøringsbana der oppe, kan man jo ha litt banekjøring mm.. + at det er kafe hus der som man kan lage noe varm mat og prate merce og bare kose seg!

aspelund :) er bare noen minutters kjøring hjemmefra 8)

vært morro å sett en 200d på dragstripa :lol:

Posted

Jeg tror det kunne vært ganske artigt! Fått noen kvinnfolk til å lage no god mat(spleiselag av no slag) mens gutta var på bana å konkurerte hvem som hadde størst leketøy :P Vi skulle egentlig fått oss ett eget sånn Emne her på forumet. Troms Lokallag elns:P

Posted

Tror det blir litt for "stort" område, men hadde jo vært en mulighet, bare vet at det hadde vært lettere å danne ett lokallag fra troms, er mange mercedes fans her om kring :)