tommyy Posted September 26, 2009 Posted September 26, 2009 Hvordan er det med ett treff i Troms/Nordland? Ser det er ett lokal lag i Salten.. Er det mange som er interessert i å kjøre ett treff rundtomkring Hinnøya eller mot tromsø siden? Vet om mange her fra Harstad som garrantert hadde møtt opp bare for en hyggeprat eller noe lignende. Vet amcar klubben bruke å møtes i harstad sentrum å stille opp alle bilene sine, hadde jo vært tøft om man fikk til no samme bare med Mercedes Quote
Jøran89 Posted September 26, 2009 Posted September 26, 2009 Jepp! Har vært på Amcar treff i Harstad for noen år siden. Var et stort treff på en campingplass! Hadde nok stiltopp om det hadde blitt MB treff der oppe også. Ikke såå langt fra Mo i Rana. Quote
tommyy Posted September 26, 2009 Author Posted September 26, 2009 Mo i Ræva ja, skal til på ACR til sommeren, forhåpentligvis med samme bilen som jeg har nå, om motoren holder så langt=p Quote
kjetil Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 oi trodde jeg var stortsett alene som medlem her oppi kalde nord morro hvis det kunne ordnes ett lite treff for entusiaster kanskje legge ut invitasjon i andre forum og verve de som møter opp Quote
tommyy Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Hadde vært kjempe tøft! Men jeg blir ikke med på noe treff før jeg får bilen min ferdig Løpet av fjorten dager eller noe slikt tror jeg at jeg skal være ferdig! Hadde jo vært en mulighet å arrangert noe på Aspelund(Finnsnes) på glattkjøringsbana der oppe, kan man jo ha litt banekjøring mm.. + at det er kafe hus der som man kan lage noe varm mat og prate merce og bare kose seg! Quote
tommyy Posted September 27, 2009 Author Posted September 27, 2009 Nei altså jeg vet ikke, jeg bare tenker høyt egentlig.. Tror vell at en dag hadde vært nokk i massevis! Quote
Stian Ringberg Posted September 27, 2009 Posted September 27, 2009 oi trodde jeg var stortsett alene som medlem her oppi kalde nord morro hvis det kunne ordnes ett lite treff for entusiaster kanskje legge ut invitasjon i andre forum og verve de som møter opp Du er ikke alene! Quote
kjetil Posted September 28, 2009 Posted September 28, 2009 Hadde vært kjempe tøft! Men jeg blir ikke med på noe treff før jeg får bilen min ferdig Løpet av fjorten dager eller noe slikt tror jeg at jeg skal være ferdig! Hadde jo vært en mulighet å arrangert noe på Aspelund(Finnsnes) på glattkjøringsbana der oppe, kan man jo ha litt banekjøring mm.. + at det er kafe hus der som man kan lage noe varm mat og prate merce og bare kose seg! aspelund er bare noen minutters kjøring hjemmefra vært morro å sett en 200d på dragstripa Quote
tommyy Posted September 28, 2009 Author Posted September 28, 2009 Jeg tror det kunne vært ganske artigt! Fått noen kvinnfolk til å lage no god mat(spleiselag av no slag) mens gutta var på bana å konkurerte hvem som hadde størst leketøy Vi skulle egentlig fått oss ett eget sånn Emne her på forumet. Troms Lokallag elns:P Quote
Jøran89 Posted September 28, 2009 Posted September 28, 2009 Hva med å slått sammen med Salten og dannet avdeling Nordland/Troms? Quote
tommyy Posted September 28, 2009 Author Posted September 28, 2009 Tror det blir litt for "stort" område, men hadde jo vært en mulighet, bare vet at det hadde vært lettere å danne ett lokallag fra troms, er mange mercedes fans her om kring Quote
Recommended Posts