Guest Challenger Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 Var så smart nå i kveld at jeg fant ut at jeg skulle lade opp batteriet på min W211 stv. Koblet på polene og satte laderen i bagasjerommet og smekket igjen. Problemet er jo at bilen har sentrallås og står nå strømløs. Har nøkkel så jeg får låst meg inn via fordør,men får nå ikke åpnet bakdør grunnet mangel på strøm. Er det en form for mauell åpning av bakdøren om jeg krabber inn fra baksete og bak til varerom? Takk for svar! Quote
Guest Challenger Posted September 25, 2009 Posted September 25, 2009 Var så smart nå i kveld at jeg fant ut at jeg skulle lade opp batteriet på min W211 stv. Koblet på polene og satte laderen i bagasjerommet og smekket igjen. Problemet er jo at bilen har sentrallås og står nå strømløs. Har nøkkel så jeg får låst meg inn via fordør,men får nå ikke åpnet bakdør grunnet mangel på strøm. Er det en form for mauell åpning av bakdøren om jeg krabber inn fra baksete og bak til varerom? Takk for svar! Fant ut av det selv,og nå er det ordnet! Quote
Stjerneglis Posted September 26, 2009 Posted September 26, 2009 Hvorfor lader du ikke via kontaktpunktene i motorrommet? Quote
Jøran89 Posted September 26, 2009 Posted September 26, 2009 Fint du fant ut av det. På 211 sedan er det et nøkkelhull oppe ved skiltlysene. Mulig det er likt på STV? Quote
Guest Challenger Posted September 26, 2009 Posted September 26, 2009 Hvorfor lader du ikke via kontaktpunktene i motorrommet? Det burde jeg sikker ha gjort,men skulle bare lade det store batteriet og tenkte jeg ville spare tid! Quote
Recommended Posts