Jump to content

Recommended Posts

Posted

vil man se det i eksosen eller på plugger hvis lamdaen er gåen? vil vel bli mere sot en normalt hvis den går med fet blanding??

skal bytte katalysatoren, plugger,pluggledninger og luftfilter i dag.

får bestille ny lamdasonde også.

Posted

da var det blitt byttet katalysator,lamndasonde,plugger, pluggledninger,luftfilter og olje/filter.

må si at bilen frisknet til :D nesten som om den er trimmet  20-30hk 8)

får bare håpe COen er tilbake til normalen igjen.. 

noen som vet maksverdi på co?  ble målt 0,54 på verkstedet.

Posted

Max på katalysatorbil fra 90-tallet er CO på 0.5, så det er nok ennå litt i overkant. Etter katalysator pleier det å være under 0.1 når alt funker som det skal. Sjekket/byttet temperatursensor til motorstyringen? Om den gir signal om kald/lunken motor blir det helt feil, og det er en typisk feil.. :)

 

Posted

Max på katalysatorbil fra 90-tallet er CO på 0.5, så det er nok ennå litt i overkant. Etter katalysator pleier det å være under 0.1 når alt funker som det skal. Sjekket/byttet temperatursensor til motorstyringen? Om den gir signal om kald/lunken motor blir det helt feil, og det er en typisk feil.. :)

 

ble målt før skifte av kat.

hvor sitter tempsensor på m111.960

 

noen som vet om man kan få tak i verksted og/eller servicemanual til 124 med m111 motor?

 

tror salg av biln utgår nå, iløpet av siste år har jeg  kostet på den omtrent det den stå annonsert for :?

en entusiastbil :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...