Trond H. Posted September 24, 2009 Share Posted September 24, 2009 I år vil StarAutoco stå for den årlige høst/vinter-sjekken. Vi får også besøke salgsavdelingen, slik at vi denne kvelden kan i fred og ro kan rusle rundt, og kanskje få muligheter til prøvekjøring. Som vanlig er det felles avreise fra Brobekkveien 102B kl. 18.00 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Alex Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Håper de fleste har fått med seg dette, da tråden lå langt ned på lista. Jeg kommer i hvertfall. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Jeg skal se om hvor lenge jeg jobber i morgen om jeg rekker og komme før SEINT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond H. Posted October 18, 2009 Author Share Posted October 18, 2009 Dette gjelder det å få med seg. Velkommen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Er dette noe som kun er forbeholdt Lokallag Oslo, eller kan noen bartefjes henge seg på? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Er dette noe som kun er forbeholdt Lokallag Oslo, eller kan noen bartefjes henge seg på? Hvis du greier å si "bil" i stedet for "bilaaah", så er det bare å komme Alle er selvsagt hjertlig velkommen. Jeg skulle gjerne vært med, men har dessverre ikke mulighet i dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Er dette noe som kun er forbeholdt Lokallag Oslo, eller kan noen bartefjes henge seg på? Hvis du greier å si "bil" i stedet for "bilaaah", så er det bare å komme Alle er selvsagt hjertlig velkommen. Jeg skulle gjerne vært med, men har dessverre ikke mulighet i dag Skal prøve Noen jeg kjenner som skal bortover da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Er dette noe som kun er forbeholdt Lokallag Oslo, eller kan noen bartefjes henge seg på? Hvis du greier å si "bil" i stedet for "bilaaah", så er det bare å komme Alle er selvsagt hjertlig velkommen. Jeg skulle gjerne vært med, men har dessverre ikke mulighet i dag Skal prøve Noen jeg kjenner som skal bortover da? Spørs jo hvem du kjenner det Regner med att jeg tar meg en tur med frua sin bil... min er jo ikke ferdig med pkk enda engang, men vet hva feilen var og den ække på lysa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Joda.. Har nå snakket med noen i Oslo-gjengen, så helt bortkommen blir jeg vell ikke Er vel også mulig å bli kjent med fler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Joda.. Har nå snakket med noen i Oslo-gjengen, så helt bortkommen blir jeg vell ikke Er vel også mulig å bli kjent med fler Du får ta på deg mokasinsa, barten og skinnvest så vi ser hvem du er... Men så lenge den fargeglade kladden du kjørte til Gol med sist ikke kommer så går vel det meste greit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Joda.. Har nå snakket med noen i Oslo-gjengen, så helt bortkommen blir jeg vell ikke Er vel også mulig å bli kjent med fler Du får ta på deg mokasinsa, barten og skinnvest så vi ser hvem du er... Men så lenge den fargeglade kladden du kjørte til Gol med sist ikke kommer så går vel det meste greit... Hahaha... Kan med sikkerhet love deg at yoyotaen ikke kommer på mb treff noe mer . Nå er det kun 320CE som gjelder Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikTA Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Jeg har tenkt meg en tur, og plukke opp noen deler fra Bjørn i samme slengen.. Har ikke vært på Star Autoco siden fattern kjøpte bil der i 2000 - de har vel pusset opp litt siden den gang.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Bare bøye seg i støvet for servicen vi har fått hos Star Autoco. Dette var en skikkelig opptur Videre har jeg fått beskjed om att PKK hos Star Autoco koster kr 300 for medlemmer, noe som er en særdeles hyggelig pris. Nok en gang takk til Star Autoco for at de ville ha oss på besøk og for en vel gjennomført høstsjekk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Takk for en trivelig aften folkens. Hyggelig å møte nye å gamle kjente. Selv om bilen ikke var helt tipp topp som jeg trodde, kan det være kjekt å vite hva som er galt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Bare bøye seg i støvet for servicen vi har fått hos Star Autoco. Dette var en skikkelig opptur Videre har jeg fått beskjed om att PKK hos Star Autoco koster kr 300 for medlemmer, noe som er en særdeles hyggelig pris. Nok en gang takk til Star Autoco for at de ville ha oss på besøk og for en vel gjennomført høstsjekk Noen som tok bilder? Kan vi glede oss til å lese om besøket i MB Tidende? Irriterer meg at jeg ikke fikk vært med i dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Lars U tok ihvertfall noen bilder... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond H. Posted October 19, 2009 Author Share Posted October 19, 2009 Kveldens samling hos Star Autoco er unnagjort, og ble utvilsomt en suksess. 26 medlemmer var tilstede og atskillige av disse benyttet muligheten og fikk tatt en skikkelig høstsjekk. Må si at Truls (salgssjef nybil), Frode (daglig leder) og de tre gutta på verkstedet gjorde en kjempejobb for oss. Ikke nok med at de sjekket lys, frost og bremsevæske, de tok samtidig en skikkelig kontroll på almenntilstanden til bilene, med bl.a kontroll av bremser, hjuloppheng og diagonose. Forøvrig var anlegget åpent slik at man kunne rusle rundt og beskue både de nye og de brukte bilene i utstillingen, og Truls (Røer) svarte villig vekk på spørsmål. Så derfor vil jeg på vegne av lokalag Oslo få sende en stor takk til Star Autco! (Jeg vet de leser forumet vårt ) Bilder kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Takk for et meget hyggelig treff! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjerneglis Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Takk for et meget hyggelig treff! Hæ, var du der Sven Håkon? Når dukket du opp? Takk til StarAutoco for et supert arrangement. Etter en slik kveld, og du er hekta på Mercedes for 5 nye år Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Jeg jobbet overtid i går, så jeg rakk dessverre ikke innom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1442 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Min erfaring med Star Autoco er, joda hyggelige selgere, skulle vel bare mangle. Handlet en S210 97 i 1999 og S211, 05 i 2006 vært småkunde der siden 1999. Synes de har vært nølende, småarrogante ved bestilling av service ol. Må liksom stå og trutne, vente litt før dem gidder å ekspedere, sitter med trynet i pc-skjermen later som de ikke ser deg med en gang du kommer. Kundemottak med motstand mot de som faktisk betaler lønna di, "kundene" Har hatt service på BOS Karihaugen en gang fordi jeg ikke gadd dra innom Star, ble ikke fornøyd med servicen, det er ofte det er noe småtteri etterpå. Dette er grunnen til jeg jeg ikke kjører MB lenger. Men det er helt sikkert meg som er problemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Madsen Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Men det er helt sikkert meg som er problemet. Helt sikkert:-P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Er dessverre sånn at folk har veldig forskjellig syn på ting, så det er ikke alle man klarer å tilfredsstille som bilforhandler. Noen er kjempe fornøyd med en kundemottaker/selger mens andre ikke kan fordra de samme menneskene. Syns selv at Starautoco har vokst mye med den bemanningen som de har fått den siste tiden. Tror de har gjort noen riktige grep der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenrikTA Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Takk for et hyggelig treff! Får prøve å delta på flere av disse Jeg hadde ikke vært på Star Autoco siden fattern kjøpte bil der i 99/00, da var det to selgere der - sønnen til eieren og en til. Etter mitt inntrykk har de siden den gang utviklet seg mye i positiv retning med tanke på å gi et profesjonelt inntrykk utad. Tenk å starte opp med en butikk med 4-5 bruktbiler, og ende opp der Star Autoco er idag!! Da sier det seg selv at man har gjort noe riktig.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Hæ, var du der Sven Håkon? Når dukket du opp? Jeg kom vel rett over syv og dro halv-ti-ish tenker jeg Så at du stod lenger inne i lokalet, men før jeg hadde kommet meg dit så var du borte Apropos StarAutoco; Jeg fikk bilen inspisert av en veldig hyggelig ung mekaniker som også hjalp meg med å finne ut hva neste service innebærer, samt påpekte et par ting jeg bør vurdere å ordne snart (to foringer og bremsevæske). Jeg har sendt mail til dem to ganger ifbm. service og pris på denne, uten å få svar - er service@starautoco.no riktig adresse å sende til? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts