Jump to content

gir velger

Glenn Sørvik

Recommended Posts

Det skjedde med min forrige 210. Om noen glemmer å holde inn bremsen før de tar gearet ut av park, og samtidig blir veldig irritert over at gearet ikke fungerer, da bøyer det et stag under der....skal være en smal sak å rette mener jeg...

Datter`n hans har brukt bilen mens de var på ferie så hu har vel vært

litt utålmodig kanskje.(kjører passelat hun).manuell

Det skjedde med min forrige 210. Om noen glemmer å holde inn bremsen før de tar gearet ut av park, og samtidig blir veldig irritert over at gearet ikke fungerer, da bøyer det et stag under der....skal være en smal sak å rette mener jeg...

Datter`n hans har brukt bilen mens de var på ferie så hu har vel vært

litt utålmodig kanskje.(kjører passelat hun).manuell

:oops: :oops: :oops: :oops: Jeg også greide det, selv om jeg har kjørt automat fra jeg var 20 år... så flaut :lol: :lol: :lol:

Pratet med han nå og dette skjedde vist etter at han hadde utført noe lakk utb.på verksted.???

Bilen var fin da han leverte den,det var da han fikk den igjen(typen til dattera hans hadde hentet den)

dette hadde skjedd.Typen eller verksted??? :lol:

Da er det bare et bøyd stag på gearoverføringen.... Noen har nok vært litt ukjent og ikke trykt inn bremsen først..

Hvem som har skylda, vel...... det kan jo være en kjekk, vordende svigersønn, så han må vokte seg vel, så han ikke får et problem extra.. :lol: :lol: