Glenn Sørvik Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Har en nabo som har en c 180 96 mod hvor "gir plata" ikke stemmer med selve giret (automat). Litt klønete formulert men,hvis bilen står eks i gir 3 så står den midt mellom 2 og 3 iflg plata.Altså forskjøvet hele veien. Noen som har vært borti dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Det skjedde med min forrige 210. Om noen glemmer å holde inn bremsen før de tar gearet ut av park, og samtidig blir veldig irritert over at gearet ikke fungerer, da bøyer det et stag under der....skal være en smal sak å rette mener jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn Sørvik Posted September 23, 2009 Author Share Posted September 23, 2009 Det skjedde med min forrige 210. Om noen glemmer å holde inn bremsen før de tar gearet ut av park, og samtidig blir veldig irritert over at gearet ikke fungerer, da bøyer det et stag under der....skal være en smal sak å rette mener jeg... Datter`n hans har brukt bilen mens de var på ferie så hu har vel vært litt utålmodig kanskje.(kjører passelat hun).manuell Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Det skjedde med min forrige 210. Om noen glemmer å holde inn bremsen før de tar gearet ut av park, og samtidig blir veldig irritert over at gearet ikke fungerer, da bøyer det et stag under der....skal være en smal sak å rette mener jeg... Datter`n hans har brukt bilen mens de var på ferie så hu har vel vært litt utålmodig kanskje.(kjører passelat hun).manuell :oops: :oops: Jeg også greide det, selv om jeg har kjørt automat fra jeg var 20 år... så flaut :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn Sørvik Posted September 23, 2009 Author Share Posted September 23, 2009 Pratet med han nå og dette skjedde vist etter at han hadde utført noe lakk utb.på verksted.??? Bilen var fin da han leverte den,det var da han fikk den igjen(typen til dattera hans hadde hentet den) dette hadde skjedd.Typen eller verksted??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Pratet med han nå og dette skjedde vist etter at han hadde utført noe lakk utb.på verksted.??? Bilen var fin da han leverte den,det var da han fikk den igjen(typen til dattera hans hadde hentet den) dette hadde skjedd.Typen eller verksted??? Da er det bare et bøyd stag på gearoverføringen.... Noen har nok vært litt ukjent og ikke trykt inn bremsen først.. Hvem som har skylda, vel...... det kan jo være en kjekk, vordende svigersønn, så han må vokte seg vel, så han ikke får et problem extra.. :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.Vårlid Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 er det ikke justering på dette staget da, slikt som på gamle gode W123,124 osv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 er det ikke justering på dette staget da, slikt som på gamle gode W123,124 osv... Vet ikke, på min ble det bare bøyd tilbake.. ble 100% det.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts