JonArne Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Hei jeg lurer på om det er noen sider hvor jeg kunne funnet kart over ledningsnette til blinklys på en 124 Jeg har en overledning eller noe lignede som tar livet av Relet. Finner ingen brudd på synlige kabler eller noen irring noen steder. Takk på forhånd.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Mener at koblingsskjemaet ligger på de gode gamle 124 cdene som ble/blir solgt i USA... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 Har du skjermblinkere? Prøv i såfall å koble dem fra. De er koblet innpå ledningen til blinklyset fremme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted September 24, 2009 Author Share Posted September 24, 2009 Nå funker det til venstre men er vist en direkte kortsluttning mot høyere.. Noen forslag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts