Jump to content

AMG bodykit W211, priser?

Sondre

Recommended Posts

Har nå en 211 stv, som jeg vurderer og sette amg fangere og skjørter på.

Er det noen som vet om det bil lønne seg og kjøpe det i Tyskland eller andre land? Evnt forhandlere i Norge som er bra på pris?

Tips og råd folkens  :D

(hvis jeg har postet dette i en evnt feil tråd får det heller flyttes)

En får kjøpt hele kit fra BOS.! :D

- Kit med alle frontfanger delenne.

- Kit med alle bakfanger delernne.

- Kit med sideskjørta.

Var slike kit jeg bestilte til min EX S211 :P Prisen var ikke så avskrekkende heller, så ville ha spurt BOS om pristilbud :P

Får gjøre det ja.

Vet at Hauk kan skaffe slikt, men får ta en runde og høre på pris tenker jeg..

Hvordan er mulighetene for å få sendt ett komplett sett til Norge?

Alt kan ordnes, men det beste ville være å få det montert i Nederland - på den måten sikrer man seg mot transportskader, samt at man er garantert en profesjonell montering. Skulle det mot formodning oppstå noe uforutsett, vil man dessuten ha verktøy/ressurser til stede for å ordne opp.

Hvordan er mulighetene for å få sendt ett komplett sett til Norge?

Alt kan ordnes, men det beste ville være å få det montert i Nederland - på den måten sikrer man seg mot transportskader, samt at man er garantert en profesjonell montering. Skulle det mot formodning oppstå noe uforutsett, vil man dessuten ha verktøy/ressurser til stede for å ordne opp.

Ja, det er jo forståelig. Har så sykt lyst på AMG-optikk på min. :D Men er liiitt langt å kjøre til Nederland herfra..  :P

En får kjøpt hele kit fra BOS.! :D

- Kit med alle frontfanger delenne.

- Kit med alle bakfanger delernne.

- Kit med sideskjørta.

Var slike kit jeg bestilte til min EX S211 :P Prisen var ikke så avskrekkende heller, så ville ha spurt BOS om pristilbud :P

Får gjøre det ja.

Vet at Hauk kan skaffe slikt, men får ta en runde og høre på pris tenker jeg..

Er interessert i å høre hva du finner ut av.  :D

Da jeg kjøpte min S211 fra Tyskland i Juni 2007 fikk jeg montert på komplett AMG-kit.

Dette ble gjort pga at forhandler ikke greide å spore opp noen bil med mine krav til farge, interiør osv med AMG-kit.

Ferdig lakkert og montert på bilen kom dette på 36 000,- (hos AMG)

I tillegg kom eksosanlegget på ca 10 000,- dette ble kjøpt hos BOS Forus. Husker ikke eksakt pris på dette.

Er verdt hver krone, kjøp anbefales.

Da jeg kjøpte min S211 fra Tyskland i Juni 2007 fikk jeg montert på komplett AMG-kit.

Dette ble gjort pga at forhandler ikke greide å spore opp noen bil med mine krav til farge, interiør osv med AMG-kit.

Ferdig lakkert og montert på bilen kom dette på 36 000,- (hos AMG)

I tillegg kom eksosanlegget på ca 10 000,- dette ble kjøpt hos BOS Forus. Husker ikke eksakt pris på dette.

Er verdt hver krone, kjøp anbefales.

36 000 kr, er det pris i Norge? Er ca det Hauk skal ha også.

Men de eksos delene, er det kun bakre pottene?

Var på BOS i dag og hørte på pris ang bodykit.

33 000 kr, frontfanger (med lykter faktisk), bakfanger og sideskjørt, pluss ca ti lapper til eksosen da. havner på hvertfall 43 000 kr for delene.

Men har  noe på gang med Tyskland nå, så får jeg se hva det koster der nede hos Mercedes. De på BOS snakka kanskje halv pris  der nede...(!)

Uansett rådyrt her hjemme.

Koster og være kar ja..

Som sagt, sjekk pris hos www.mbenznl.com også. Her er noen referansebiler tilhørende medlemmer i klubben;

Terjes C-klasse - ettermontering av AMG-kit, COMAND, etc

Geirs ML - ettermontering av AMG-kit og ryggekamera

Kan virkelig anbefales om du setter pris på godt utført arbeid :-)

Har sendt mail til de, er spent på hva de kommer fram til. Hadde vært kjekt om de lakkerte der og, fått gjort alt på en gang.

De ordner lakkering og monterer (både AMG-kit og øvrig utstyr) som om bilen ble levert med det fra fabrikken. Sjekk ut de forskjellige galleriene og se hvor omfattende jobber de gjør.

I løpet av et par uker får de en SportCoupé fra Hellas som skal konverteres fra manuell til automatgir for å kunne få ettermontert Distronic. Denne har fra før av bl.a. ventilerte seter (som aldri ble levert på denne modellen), og skal også få Keyless-Go (som heller ikke ble levert på denne modellen).

vil bare si det når det gjelder prisen på 33000 hos bos pluss lakk så er ikke det ille for det om det koster halv parten i tyskland,for det gjør nemligt ikke det du får ta reisekostnadene tur retur pluss alt det du bruker v siden av,kansje tappte arbeids inntekter for du blir jo borte 2-3 dager så da tenker jeg vinninga går opp i spinninga som de sier,har hatt mye merce biler som jeg har gjort mye rart med både her til lands og utenlands men tar mann alle kostnadene med så er det lite å hente. :lol:

Mange kloke svar folkens  :)

Jeg får se litt, hva jeg får av tilbud på. Ang eksosen er det jo kun pottene bak som er viktigst..

Men ut av bildene på nettsida deres virker det som et veldig seriøst verksted, så jeg bør vel ikke ha noen betenkligheter ang lakk osv...

Gir beskjed når jeg får noen flere priser :)

Fikk svar fra Mercedes i Tyskland da ang AMG bodykit, er svogeren min som har mailet med de siden han er tysk :)

Klippet ut dette fra mailen:

Die Kosten für AMG Kit belaufen sich auf 3.145,02 €  inklusive der gesetzlichen Mehrwertsteuer. Bitte geben Sie uns Bescheid, ob wir das Ersatzteil für Sie bestellen können. Möchten Sie dazu einen Werkstatt-Termin für den Einbau reservieren? Bitte rufen Sie unseren Herrn Joachim Plate unter der unten stehenden Telefonnummer an. Wir helfen gerne weiter.

Eine Anfahrskizze zu unserem Betrieb finden Sie im Internet unter

http://www.mercedesbenzhamburg.de/index.htm unter der Rubrik "Wir über uns".

Skal tru hva lakkering vil koste i tillegg....

Ville dele dette med dere :)

Hei.

Går selv og lure på og bygge om til E63 AMG kit på min S211 E280cdi mod 2007 har sjekket rundt om i verden der er mange som selger amg kit til disse modeller du kan sjekke på www.ebay.de skriv E63 amg har funnet flere selger av amg både orginal glasfiber og pp plast urginal fra taiwan-usa tyskland lykke til

hilsen Tonny

Artikelnummer: 270315835807 ebay

Item number: 360176609281

Item number: 360194623260

Item number: 360190245371

Artikelnummer: 300354361416

Artikelnummer: 140346779352

Artikelnummer: 120461417674