Vegard B Posted September 22, 2009 Posted September 22, 2009 Hei har en kompis som har kjøpt seg s124 med rødt skinn,ikke det mest fineste men.Lurte egentlig på om det går ann å farge dette til svart,eller om det er noen plasser di gjør dette?Eller må han rett å slett få tak i svart interiør Quote
Sven Håkon Posted September 22, 2009 Posted September 22, 2009 Det er nok mulig - en fyr i USA farget skinninteriøret i sin 500 fra lys beige til sort med godt resultat. Regn med en god del jobb og litt kostnad med dette dog Quote
Rudi Posted September 22, 2009 Posted September 22, 2009 ta en titt på denne tråden, http://www.detailersclub.no/forum/topic/3795-dynamix-test/ dette skal man visst kunne farge skinn til annen farge med og. fåes kjøpt også på pimpride.no elns men der er det nok en god del dyrere enn direkte fra dynamix, ligger vel en link i denne tråden om jeg ikke husker feil Quote
Alexander Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 Lurer på om et av interiørene FrodeS solgte ble farget om. Quote
Bengt E Jacobsen Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 Jeg kjøpte det interiøret av Frode. Det var feil med fargen på det da jeg fikk det . Det gikk ann å tørke fargen av med vann. Men Frode fikset ny farge fra Sverige , tror jeg det var. Det er ett firma i Drammen vet jeg som kan farge skinn interiør. De selger også fargen du trenegr. Husker ikke hva det het men bare søk på nett. Quote
Vegard B Posted September 25, 2009 Author Posted September 25, 2009 takk for tipsa folkens,skal si det videre til eiern Quote
Recommended Posts