Jump to content

Mercedes-Benz treff i Lunde-Bø Lørdag 3. Oktober

Guest Einar

Recommended Posts

Hei, hvordan er stemninga for ett uoffisielt MB-treff Lørdag 3. oktober.

Var på W201-treff på tødden sist lørdag, og det var allright, men nå tenker jeg bare på noe så man kan treffes, å prates. Stor sansynlighet for at vi kan drasse med en gassgrill og slenge på burger og pølser.

Da tenkte jeg at vi møtes på parkeringa bak yrkesskulen/videregående i Lunde på lørdag ettermiddag, får vårs noe fór, cruiser litt i lunde osv... Så ta turen til Bø på kveldinga, og råner opp og ned bøgata, og er det noen med 230E og 15" basser, så regner vi med basssen er bytta ut med ein bitteliten tass neste år...

Hvordan er interessen for dette, blir ikke noe særlig opplegg, vet ikke om det skjer noe i Bø den kvelden, men det ordner seg...

Ingenting er bestemt enda, vi avventer hvor mange som melder interese i løpet av morgendagen, det blir heller ikke noe stort opplegg, så syns du det er litt langt å kjøre så tenk deg om, bare så vi i området får hilsa på hverandre, fritt fram for alt med stjerne.

Denne blir postet på både mercefreaken og merceforumet, kanskje jeg får lagt ut på MBE også, så ser vi hvordan interessen blir i morra kveld...

Hittil så har vi 3 interessenter...

"Påmeldte" hittil:

MRT, 190E Brevik/Langesund

VegardB, 230TE Lunde

Einar, 300 TDT Lunde

Ikke noe er avgjort enda, men vi legger opptil at det blir noe, så blir det avgjort senest torsdag før treffet sikkert, etter diskusjon med de interesserte.

Så inntil annet blir sagt, så blir det treff Bak Videregående skolen i Lunde, Lørdag 3. Oktober, skal vi si klokka 16.00, helt klar beskjed blir gitt Torsdag 1. oktober

Mulig moderator/Admin kan flytte denne til Treff eller noe slikt, kan få VegardB til å oppdatere.

• 2 weeks later...

Da satser vi på å møtes i Lunde klokka 4 på ettermiddagen, og tar det på sparket derifra, er visst ølfestival her også da, så kan bli ok, så tar vi vel cruising te og i Bø utpå kvelden tenker jeg...

I dag snør det her, så det blir nok ikke noe grilling, men vi ser hvem som dukker opp, og satser på at ting ordner seg...

Som sagt, ingen som forventer at de påmeldte dukker opp, akkurat nå er det jeg, Vegard og MRT, 123-mannen kunne ikke.

Meg og Vegard bor jo her, mens MRT har noen mil å kjøre. Evt andre som har tenkt på å dukke opp, er velkomne til å komme, men, ja, gjør som dere vil, var som sagt ikke noen bindene påmelding.

Ha en fin lørdag folkens.