Odd Sigurd Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 Jeg går utfra at det skal være lys i displayet på min W210,men hvordan kommer jeg til pærene?Det må vel kanskje brukes spesialverktøy for å få det ut?Hehe,er ikke helt mekanikeremne da,men liker å få ting til på egenhånd når det er muligt Quote
RoarB Posted September 21, 2009 Posted September 21, 2009 vipp ut bryterne hvis du har manuelt ac med vribrytere, knekk av et lite hvit lokk, napp ut pærene sett inn nye, bruk en kulepenn som er demontert, blir enkelt og sette inn da.. har du klima så må du ta ut hele konsollen og skifte pæra bak.. Quote
Odd Sigurd Posted September 22, 2009 Author Posted September 22, 2009 Har klima,da må alså hele konsollen ut,men må vel ha spesialverktøy for å få lirket den ut av plass? Quote
RoarB Posted September 23, 2009 Posted September 23, 2009 ja du må ha et "låseverktøy", same typen som du tar ut radion med, er veldig enkelt når du har dette, bare dytte inn til det låser, dra konsollen ut, skifte åære dytt den inn igjen, uanset, stapp den i bunn hilsen Gunn Quote
Odd Sigurd Posted October 1, 2009 Author Posted October 1, 2009 Yes da,akkurat som du sa,da var det gjort,tar av og til litt tid Quote
Recommended Posts