Jump to content

Recommended Posts

Posted

Legger inn noen bilder av nybilen.

Har det utstyret jeg trenger og mere.

Lakk 041 Designo green graphite

Meget fin farge synes jeg.

486 AMG sportsunderstell.

Stor comand. 4 soners clima. integrerte barneseter bak. helskinn. parameterstyring.

parktronic. innfelbar hengerfeste. comforseter med ventilasjon. Osv, osv.

Full liste kommer senere.

Fikk med nye dekk og felger på vinter også. Uten ekstra kostnad.

15770567.jpg

79484996.jpg

62438035.jpg

13297490.jpg

84631395.jpg

24233237.jpg

Posted

Takker. Er storfornøyd. Hadde ML 270 før og forskjellen er stor må sies. Eneste er at fruen er skeptisk til vinteren. Har jo en G hvis det blir for galt med snø. :D

Før det har det vært omtrent det som finnes av 123 oog 124.

Det blir selvfølgelig gjort en del ting med bilen i tiden som kommer. Xenon i langlys og spredere, soting av vinduer, tre/skinn ratt, osv, osv. Dere vet hvordan det er :D.

Posted

Gratulerer med kjempeflott bil Bengt. Må være deilig med 320 CDI under panseret  :D

Må si at 211 holder seg godt sammenlignet med 212. Etter å ha prøvd både X204 og W212 fant jeg ut at det var ingen hastverk med å skifte ut min S211  :wink:

Posted

Nei jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe 212 før om tidligst 4, 5 år.

Jeg er i den tro at skal man kjøpe en bil så skal man vente til modellen er litt utprøvd og fått noen år på baken.

Men for all del. Mercedes sier jo at de er tibake med 212 der de sluttet med 124. Altså den beste bilen som er å oppdrive, og helt på høyde med toyota når det gjelder tid på verksted. Håper det er sant. :D

Posted

Nei det er sant. Jeg tenkte mere på dette med at mercedes med 210 hadde rustproblemer. Og med tid for å reparere dette på værksted for så å ta bilen inn igjen etter x tid for å gjøre alt en gang til. Dette er tid på værksted som kommer inn i statestikk og som sier at Mercedes må ofte på værksted den sier ikke noe om hva den gjør der. :wink:

• 1 month later...