Lars U. Posted September 19, 2009 Posted September 19, 2009 idag åpnet den 176. oktoberfest i Munchen dette er noe å oppleve, jeg var der ifjor og har vært der noen ganger før og dette kan absolutt anbefales les og se denne linken http://www.nettavisen.no/reise/article2711136.ece Quote
gunsen Posted September 20, 2009 Posted September 20, 2009 Jeg skal dit, drar på onsdag! Høres knall ut, forventer en laaaaaaaaaaaaaaang rapport her "på siden" når du kommer hjem Quote
André Posted September 20, 2009 Posted September 20, 2009 Jeg skal dit, drar på onsdag! Høres knall ut, forventer en laaaaaaaaaaaaaaang rapport her "på siden" når du kommer hjem Hehe, skal prøve å få til det, men bildene på nettavisen sier vel sitt? Og seff skal jeg kjøre merce ned dit, ikke noe fly Quote
gunsen Posted September 20, 2009 Posted September 20, 2009 Jeg skal dit, drar på onsdag! Høres knall ut, forventer en laaaaaaaaaaaaaaang rapport her "på siden" når du kommer hjem Hehe, skal prøve å få til det, men bildene på nettavisen sier vel sitt? Og seff skal jeg kjøre merce ned dit, ikke noe fly God tur litt missunnelig her, og ja ta masse bilder, det liker vi, kansje det blir noen flott motiv med damer , MB og ØL :P Quote
André Posted September 20, 2009 Posted September 20, 2009 Jeg skal dit, drar på onsdag! Høres knall ut, forventer en laaaaaaaaaaaaaaang rapport her "på siden" når du kommer hjem Hehe, skal prøve å få til det, men bildene på nettavisen sier vel sitt? Og seff skal jeg kjøre merce ned dit, ikke noe fly God tur litt missunnelig her, og ja ta masse bilder, det liker vi, kansje det blir noen flott motiv med damer , MB og ØL :P Jepp! Quote
MB JON Posted September 22, 2009 Posted September 22, 2009 Dette høres moro ut og jeg skal dit neste fredag og ikke minst så skal jeg få til et besøk hit: http://www.muenchen.mercedes-benz.de/content/germany/retailer-8/niederlassung_muenchen/de/home/passenger_cars/home/new_cars/our_team.html#mainnav Quote
Recommended Posts