Jump to content

Sjelden bra 6,9 på markedet

CHARLIE

Recommended Posts

Kikket på den tidligere i dag - litt morsomt at den har omtrent samme DA-registrering som din med tanke på hvor lik den er ellers også :-)

Ja, artig sammentreff :D

Hadde jeg hatt et parhundretusen jeg ikke helt visste hva jeg trengte til, så hadde den bilen der vært et høyaktuelt sted å putte dem :-)

Er den så bra som på bildene, tro?

Her er et par utdrag fra forrige eiers annonsetekst i 2007;

Bilen er solgt ny i Italia, importert til Tyskland i 1998. Importert til Norge av meg i fjor. Har svært lav kilometerstand og har minimal bruksslitasje både utvendig og innvendig .

Bilen er helt rustfri, aldri vært restaurert, men ble omlakkert for vel 6 år siden.. Godkjent biltilsynet mai 07. (Bare lyst til å nevne det representanten på biltilsynets sa; ”Denne bilen er i særdeles god stand og kan ikke være gått mer enn 96’ km”)

...Er den så bra som på bildene, tro?

Det tror jeg faktisk. Det var en MB entusiast på Mercefreaken som importerte den til Norge for noen år siden. Han solgte den på høsten 2007. Bilen var da gått kun 96.000 kilometer.

Ser utrolig bra ut, men er det ikke kjedelig med en ferdig-bil da, Charlie?  8)

Det hadde vært artig om denne havner i klubben.

• 3 weeks later...

Ser unektelig fin ut utvendig, selv om lakken trenger en skikkelig omgang. Innvendig hadde jeg slitt litt med skinnfargen, selv om det muligens ser bedre ut i virkeligheten. En av grunnene til at din er så nydelig er jo skinnet R.A. trakk om ;)

Denne kommer nok til å holde seg bedre i verdi enn volvoen så ikke noe å lure på det, men tør du la kona kjøre den på vinterstid?

• 3 weeks later...