Guest atle. Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 har kikket på nett etter baklykter til w140. men de jeg vil ha passer ikke på min bil står det... passer kun fra 95 mod... noen som vet grunnen??? for jeg skjønner ikke hva de mener. jeg ser ingen forskjell på min og en 95 mod.min er fra slutten av 94. fant de på mbca shopen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Hvis bilen din er fra slutten av 94 er det nok en 95 modell du har. Mercedes slipper jo gjærne sine nesteårs modeller allerede fra 6 mnd året før. Derfor vil nok delen passe. Sjekk litt ang MBCA shoppen på sidene her. Mange som er missfornøyd med leveringer derfra. Bare et lite tips Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest atle. Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 takk for svar da satser jeg på at de passer... er det andre steder som anbefales å kjøpe fra da ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Det er hjørnene på koffertlokket (der hvor baklysa liksom slutter) som er forskjell... En kompis av meg kjøpte slike lys som skulle passe, men koffertlokket traff lysa.....Han fikk beskjed av selger om å justere koffertlokket opp slik at det ikke traff lyktene, så da var alt ok i selgers øyne... :shock: Han har tilsalgs noen slike baklys med diode.... Denne... http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=16058.0 Mener at hjørna på koffertlokket på den bilen som du ser her, har spissere hjørner ved lyktene, og nyere modell har mer avrundede hjørner på koffertlokket Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest atle. Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 hehe heve lokket.......dust.... hva er prisen da? bilde ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 hehe heve lokket.......dust.... Jepp, det sa han også.. Skal ringe han og høre om han har dem ennå.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Ringte han og lyktene ligger der de.....men bilen er solgt... Han vil ha 2000.- for dem... :P Det er inkludert lyslista som går mellom lyktene... Han kjøpte de i Danmark... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest atle. Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 er det mulig å se bilde ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Skal sjekke... edit; mailer imorgen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest atle. Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 flott Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts