Fredrik B Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Noen som vet om Pioneer sin nye 1DIN spiller med skjerm passer i 124, er engstelig for at spilleren ligger for "dypt" inn i midtkonsollen. Fant noe info, men står ingenting om hvor mye skjermen kommer ut før den tippes oppover. http://www.pioneer.no/no/products/archive/AVIC-X3-II/index.html Quote
Rolf Åge Posted September 17, 2009 Posted September 17, 2009 Tror ikkje det er noe problem... Men synes ikkje at det passer med slik spiler i 124.. Quote
Thor-Egil Andersen Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Heisann, sjekk litt i min tråd. Har selv en X1, Montert med en liten"spacer", funker som f det. http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_smf&Itemid=110&topic=12374.135 Quote
Fredrik B Posted September 18, 2009 Author Posted September 18, 2009 Da var den handlet inn, så nå spør jeg om hvor den beste plasseringa av hide away unit`en og antenna til GPS`en blir best montert. Noen tips? Quote
Thor-Egil Andersen Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Antenna mi står midt på dæsj så lagt ut mot ruta jeg fikk den,dytta bare ledning ned under gummilist v vindu.. resten er oppunder/ bak hanskerom.... Quote
Fredrik B Posted September 18, 2009 Author Posted September 18, 2009 Antenna mi står midt på dæsj så lagt ut mot ruta jeg fikk den,dytta bare ledning ned under gummilist v vindu.. resten er oppunder/ bak hanskerom.... Får du den til å stå rett der? Må jo stå vannrett og fram/bak den boksen Quote
Thor-Egil Andersen Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Ikke jeg som monterte den, men vet bare den er bak der et sted....... Quote
Fredrik B Posted September 18, 2009 Author Posted September 18, 2009 Da har jeg prøvemontert, og det ser lovende ut. Eneste problemet nå, er at spilleren tar ikke inn signaler fra gps, så for øyeblikket befinner jeg meg i Paris. Neste problem er at spilleren tror jeg kjører hele tiden, så jeg får ikke spillt av DVD plater med bilde, kun lyd. -noen som vet om det er mulig å koble bort sperra så man kan se film mens man kjører? Quote
Sven Håkon Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 På noen spillere er det en ledning man må koble til håndbrekket som gir signal om at bilen står i ro når håndbrekket aktiveres, før den tillater at film vises på skjermen - ved å koble denne til permanent istedet tror spilleren at bilen er parkert hele tiden, ergo kan man se film mens man kjører. Kanskje det er likt på din? Quote
Thor-Egil Andersen Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Min er koblet så jeg kan se dvd hele tide. Mener det bare er ledning som skal gå permanent til jord..... Quote
Fredrik B Posted September 18, 2009 Author Posted September 18, 2009 På noen spillere er det en ledning man må koble til håndbrekket som gir signal om at bilen står i ro når håndbrekket aktiveres, før den tillater at film vises på skjermen - ved å koble denne til permanent istedet tror spilleren at bilen er parkert hele tiden, ergo kan man se film mens man kjører. Kanskje det er likt på din? En sliken ledning er det her også, å siden det ikke er håndbrekk på 124 så koblet jeg den ingensteds. *springer ut å kobler den til +* Quote
Fredrik B Posted September 18, 2009 Author Posted September 18, 2009 Min er koblet så jeg kan se dvd hele tide. Mener det bare er ledning som skal gå permanent til jord..... Til jord? Eller +? Quote
Alexander Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Bruksanvisningen er for pyser eller? Quote
Fredrik B Posted September 18, 2009 Author Posted September 18, 2009 Bruksanvisningen er for pyser eller? Absolutt, er for sliten i armene etter montering at jeg ikke får til å rive opp plasten rundt bruksanvisningen Quote
Sven Håkon Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Tror bare du kan skru den til jord, ville i hvertfall prøvd det først Quote
Fredrik B Posted September 18, 2009 Author Posted September 18, 2009 Tror bare du kan skru den til jord, ville i hvertfall prøvd det først Jord funket fjell. Da er det bare å lære seg navien å legge kabler "litt" finere og skjult Quote
TEH Posted September 18, 2009 Posted September 18, 2009 Anbefaler deg og kjøpe bluetooth-modulen også. Helt kongekvalitet på lyd, og funker veldig bra. Spesielt med SonyEricsson som har skikkelig bluetooth. Nokia sin suger på det området dessverre. Andre vet jeg ikke noe om. iPod interface er også å anbefale. Aldri en cd i bilen mer Og velkommen til en ny verden i bilunderholdning. Mye penger, men verd hver eneste krone Quote
Fredrik B Posted September 18, 2009 Author Posted September 18, 2009 Anbefaler deg og kjøpe bluetooth-modulen også. Helt kongekvalitet på lyd, og funker veldig bra. Spesielt med SonyEricsson som har skikkelig bluetooth. Nokia sin suger på det området dessverre. Andre vet jeg ikke noe om. iPod interface er også å anbefale. Aldri en cd i bilen mer Og velkommen til en ny verden i bilunderholdning. Mye penger, men verd hver eneste krone Fikk med bluetooth modulen helt gratis uten tillegg i pris Fikk også 1000,- i rabatt. iPod skal handles i neste uke Quote
Fredrik B Posted October 20, 2009 Author Posted October 20, 2009 Noen som vet hva man må gjøre for å kunne brenne videoer som man kan se på denne? Quote
RoarB Posted October 26, 2009 Posted October 26, 2009 Noen som vet hva man må gjøre for å kunne brenne videoer som man kan se på denne? brenn dem i vanlig dvd-data, og legg filene rett inn, ikke lag dvd video osv, er ikke sikkert den tar Xvid like godt men den tar DivX Quote
Guest Turbovogna Posted May 6, 2010 Posted May 6, 2010 Heisann. er det noen som har bilder av spilleren montert i 124? vurderer slik jeg også.. hvordan er det å komme til varmeapparat betjening? Quote
Einar Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Da må du vel vippe ut skjermen for å komme til vifte/plassering og AC-knapper, tempen kommer du akkurat til. En del nyere DVD-spillere må man simulere ett håndbrekksignal for å kunne se film, ligger den konstant til jord så vil det ikke virke, da den skjønner juksekoblinga, men her virka tydeligvis jording. Om noen har dette problemet så søk litt på bilforumet. Quote
Thor-Egil Andersen Posted May 7, 2010 Posted May 7, 2010 Ligger bilder i tråden om min bil... Se 3 innlegg i denne tråden......... Quote
Recommended Posts