Jump to content

Recommended Posts

Posted

Antenna mi står midt på dæsj så lagt ut mot ruta jeg fikk den,dytta bare ledning ned under gummilist v vindu.. resten er oppunder/ bak hanskerom....

Får du den til å stå rett der? Må jo stå vannrett og fram/bak den boksen :?

Posted

Da har jeg prøvemontert, og det ser lovende ut. Eneste problemet nå, er at spilleren tar ikke inn signaler fra gps, så for øyeblikket befinner jeg meg i Paris. Neste problem er at spilleren tror jeg kjører hele tiden, så jeg får ikke spillt av DVD plater med bilde, kun lyd.

-noen som vet om det er mulig å koble bort sperra så man kan se film mens man kjører?

Posted

På noen spillere er det en ledning man må koble til håndbrekket som gir signal om at bilen står i ro når håndbrekket aktiveres, før den tillater at film vises på skjermen - ved å koble denne til permanent istedet tror spilleren at bilen er parkert hele tiden, ergo kan man se film mens man kjører. Kanskje det er likt på din?

Posted

På noen spillere er det en ledning man må koble til håndbrekket som gir signal om at bilen står i ro når håndbrekket aktiveres, før den tillater at film vises på skjermen - ved å koble denne til permanent istedet tror spilleren at bilen er parkert hele tiden, ergo kan man se film mens man kjører. Kanskje det er likt på din?

En sliken ledning er det her også, å siden det ikke er håndbrekk på 124 så koblet jeg den ingensteds. *springer ut å kobler den til +*

Posted

Tror bare du kan skru den til jord, ville i hvertfall prøvd det først :-)

Jord funket fjell. Da er det bare å lære seg navien å legge kabler "litt" finere og skjult :)

Posted

Anbefaler deg og kjøpe bluetooth-modulen også. Helt kongekvalitet på lyd, og funker veldig bra. Spesielt med SonyEricsson som har skikkelig bluetooth. Nokia sin suger på det området dessverre. Andre vet jeg ikke noe om. iPod interface er også å anbefale. Aldri en cd i bilen mer ;-) Og velkommen til en ny verden i bilunderholdning. Mye penger, men verd hver eneste krone :-)

Posted

Anbefaler deg og kjøpe bluetooth-modulen også. Helt kongekvalitet på lyd, og funker veldig bra. Spesielt med SonyEricsson som har skikkelig bluetooth. Nokia sin suger på det området dessverre. Andre vet jeg ikke noe om. iPod interface er også å anbefale. Aldri en cd i bilen mer ;-) Og velkommen til en ny verden i bilunderholdning. Mye penger, men verd hver eneste krone :-)

Fikk med bluetooth modulen helt gratis uten tillegg i pris :) Fikk også 1000,- i rabatt.

iPod skal handles i neste uke :wink:

• 1 month later...
Posted

Noen som vet hva man må gjøre for å kunne brenne videoer som man kan se på denne?

brenn dem i vanlig dvd-data, og legg filene rett inn, ikke lag dvd video osv, er ikke sikkert den tar Xvid like godt men den tar DivX

• 6 months later...
Guest Turbovogna
Posted

Heisann.

er det noen som har bilder av spilleren montert i 124?

vurderer slik jeg også..

hvordan er det å komme til varmeapparat betjening?

Posted

Da må du vel vippe ut skjermen for å komme til vifte/plassering og AC-knapper, tempen kommer du akkurat til.

En del nyere DVD-spillere må man simulere ett håndbrekksignal for å kunne se film, ligger den konstant til jord så vil det ikke virke, da den skjønner juksekoblinga, men her virka tydeligvis jording.

Om noen har dette problemet så søk litt på bilforumet.