Guest stiansmeland Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Hei. jeg har for tiden 1 mercedes W124 230 CE 91". vil gjerne bli med i entusiastklubben:) jeg får heller ikke registrert meg som bruker på siden her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Hei... Skal du bli bruker på siden så må du melde deg inn i klubben. Da får du tilsendt et medlemsnr som du kan bruke til innlogging. Du får noe tilgang som "IKKE" medlem men det er ganske begrenset. Fyll inn innmeldingsskjema så er du i gang og velkomen i klubben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stiansmeland Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Hei på deg ja! hvor finner jeg dette skjemaet da? koster det noe? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Trykk denne linken; http://www.mbentusiastklubb.com/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=56&Itemid=132 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stiansmeland Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Takk til dere begge. da får jeg en giro i posten snart da? hehe. men da får jeg ikke registrert meg på siden før det er betalt da eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Takk til dere begge. da får jeg en giro i posten snart da? hehe. men da får jeg ikke registrert meg på siden før det er betalt da eller? Er redd du har rett. Men det trenger ikke alltid ta så lang tid før du får rekningen, så du får følge med i posten (eller e-posten). Velkommen som nytt medlem snart da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stiansmeland Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Hehe ok! hehe jo takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts