Andre Solberg Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Som fersk medlem må jeg prøve meg på denne siden. Legger ut noen bilder av stjerna mi. Som dere ser er bilen helt grei, litt rust har begynt å komme på den ene bakskjermen og litt mer under et par av dørene, litt sliten førerstol og annet småplukk. Men som sagt, er bilen et greit prosjekt Jeg er usikker på om jeg skal legge så mye penger i denne da jeg egentlig har lyst på en W126 SEL med V8'er å putte pengene på. Så er det noen som har lyst på et greit prosjek.... Jeg jakter også på en ny konebil. Da er det en E-klasse som er i kikkerten, men først må jeg kvitte meg med en japse. Quote
HolgersEN Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice vogn :D Velkommen i klubben :D Quote
CHARLIE Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Velkommen i klubben, Arne!! Som sagt tidligere så ser denne bilen meget hel og pen ut . Quote
Stian Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Oi. Håper for din del at det er gamle bilder...siden er snø i bakgrunnen. Ellers pen bil. Quote
Andre Solberg Posted September 14, 2009 Author Posted September 14, 2009 Bildene er nok noen måneder gamle, men det er ikke lenge til det ser slik ut igjen. Men selv om det ser litt annerledels ut rundt bilen nå, så er bilen uforandret. Quote
Robert Andersen Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Bilen var fin den. Velkommen til klubben. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Velkommen som medlem! 126 trenger klubben flere av! Quote
Jøran89 Posted September 14, 2009 Posted September 14, 2009 Velkommen i klubben! Fin bil du har. Quote
Recommended Posts