TEH Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 En uhøytidelig valgdagsmåling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian&Jittima Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Frp leder jo håper det blir slik imorgen Dvs at det er en hel haug med BØNDER og HARRY folk i klubben da,hørte noen mente på at dem som stemte Frp var en gjeng bønder og harry skikkelser Putter nok inn en stemme for Frp sjøl imorgen jeg,harry som jeg er Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Åge Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Det går vel over fra det ene diktaturet til det andre uansett. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted September 14, 2009 Share Posted September 14, 2009 FRP: 4 år skikkelig fest, og 12 år å rydde opp Hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian&Jittima Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Ja ja,4 nye år med avgiftshælvette,snart må vi nok betale avgift for og få ut lønna våres å... Skatt + lønningsavgift. snart er det vel 50 kr for og passere en jævla bomstasjon også!!! bensin,mat,strøm,bil osv fortsettere og stige i rekordfart... Formueskatt på hus som er belånt som en stakkar ikke en gang eier!!!! Hipp Hurra for Norge!!!!!!!!! For dere som fortsatt lurer : JA jeg er MEGET missfornøyd med valget!!!! For satse på Lotto og emigrer til utlande og forlate detta J...... møkkalandet her.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 1042 Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 Generelle avgifter og skatter har ikke gått opp for de aller fleste av oss de siste 4 årene, men jeg synes det er rart at regjeringen som for 4 år siden gikk til valg på "familieverdier" økte matmomsen omtrent med en gang. Mat er tross alt 3 største utgiftsposten for en familie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RuneT Posted September 18, 2009 Share Posted September 18, 2009 Generelle avgifter og skatter har ikke gått opp for de aller fleste av oss de siste 4 årene, men jeg synes det er rart at regjeringen som for 4 år siden gikk til valg på "familieverdier" økte matmomsen omtrent med en gang. Mat er tross alt 3 største utgiftsposten for en familie. Og så er den så jævlig usosial. En familie med klav inntekt bruker kanskje mesteparten av den på mat slik at dette svir skikkelig i forhold til dem som tjener mer enn nok og bruker minimalt av inntekten på mat. Pussig tiltak av en sosialistisk regjering. Slik er det med mange indirekte skatter. De rammer ofte litt feil. Men synes dere overdriver her inne når 60% vil ha FRP.... Personlig vil jeg ha et FRP så stort eller lite at de kan "passe på" litt de andrepå tinget, men ikke så stort at de får for mye å si nei..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts