Jump to content

Hva skal du stemme?

TEH

Hva tenker du å stemme på i morgen?  

94 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ja ja,4 nye år med avgiftshælvette,snart må vi nok betale avgift for og få ut lønna våres å... Skatt + lønningsavgift. snart er det vel 50 kr for og passere en jævla bomstasjon også!!! bensin,mat,strøm,bil osv fortsettere og stige i rekordfart... Formueskatt på hus som er belånt som en stakkar ikke en gang eier!!!! Hipp Hurra for Norge!!!!!!!!!  ](*,)

For dere som fortsatt lurer : JA jeg er MEGET missfornøyd med valget!!!!  :cussing: :angryfire:

For satse på Lotto og emigrer til utlande og forlate detta J...... møkkalandet her....  :bootyshake:

Generelle avgifter og skatter har ikke gått opp for de aller fleste av oss de siste 4 årene, men jeg synes det er rart at regjeringen som for 4 år siden gikk til valg på "familieverdier" økte matmomsen omtrent med en gang. Mat er tross alt 3 største utgiftsposten for en familie.

Generelle avgifter og skatter har ikke gått opp for de aller fleste av oss de siste 4 årene, men jeg synes det er rart at regjeringen som for 4 år siden gikk til valg på "familieverdier" økte matmomsen omtrent med en gang. Mat er tross alt 3 største utgiftsposten for en familie.

Og så er den så jævlig usosial. En familie med klav inntekt bruker kanskje mesteparten av den på mat slik at dette svir skikkelig i forhold til dem som tjener mer enn nok og bruker minimalt av inntekten på mat. Pussig tiltak av en sosialistisk regjering. Slik er det med mange indirekte skatter. De rammer ofte litt feil.

Men synes dere overdriver her inne når 60% vil ha FRP.... :mrgreen:

Personlig vil jeg ha et FRP så stort eller lite at de kan "passe på" litt de andrepå tinget, men ikke så stort at de får for mye å si nei.....