Diesel Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Hei. Noen som har peiling på om det er mulig å slå av stemmen i navien... er lei av at lyden går ned når jeg hører radio/CD..... Bruker tegn i dasjen som veiviser likevel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gunsen Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Hei. Noen som har peiling på om det er mulig å slå av stemmen i navien... er lei av at lyden går ned når jeg hører radio/CD..... Bruker tegn i dasjen som veiviser likevel... Kan ihvertfall slå av av/ned lyden i comanden på 211, skulle vel tro at det gikk på 210 også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Ja, trykk inn mute-knappen et par sekunder mens hun snakker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel Posted September 14, 2009 Author Share Posted September 14, 2009 er klar over at jeg kan skru ned/av lyden, men dette påvirker radio/CD likevel..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roger H. Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Har du ikke en mulighet for å "cancel road guidiance"......(håper det var rett stavet ) Mener jeg har en mulighet for å gå inn på menyen og ta vekk guiden, men at kartet og pil fungerer videre.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sven Håkon Posted September 15, 2009 Share Posted September 15, 2009 Da har du gjort noe feil - du må trykke inn mute samtidig som damen snakker, og holde den inne et par sekunder. Du vil da få en melding på skjermen om at "Voice guidance cancelled" eller noe sånn.. Dette påvirker selvsagt ikke radio/CD. Du kan også justere volumet på henne ved å vri på volumhjulet mens hun snakker. Trykk inn volumhjulet for å få henne til å repetere det hun har sagt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars U. Posted September 16, 2009 Share Posted September 16, 2009 eller du kan gå inn i instillingen og justere volumet i forhold til radio/CD lyd er ikke helt sikker hva det står på engelsk, fordi jeg har Heidi Klum som snakker til meg på tysk........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diesel Posted September 18, 2009 Author Share Posted September 18, 2009 eller du kan gå inn i instillingen og justere volumet i forhold til radio/CD lyd er ikke helt sikker hva det står på engelsk, fordi jeg har Heidi Klum som snakker til meg på tysk........ Jeg er klar over at det er mulig å justere ned volumet, sågar helt ned....MEN det påvirker likevel radio/cd. Jeg vil ha den HELT bort OG uten at den demper volumet på radio/CD. Skal prøve forslaget med å holde mute-knappen inne når stemmen er aktiv... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts