Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da har jeg gjort min borgerplikt og avgitt min stemme, oppfordrer alle i klubben til å stemme.

Uansett om en ikke er 100% enig med noen , så bør en stemme ved valg, det er DITT bidrag til å påvirke Norge fremover dei neste 4 årene 8) 8) 8)

Posted

Jeg synes dette er kjempevansklig. Jeg har rett og slett ikke noe som helst tillit til noen av dem  :(

Men du har vel noen meninger om litt forskjellig?? Da er det jo bare å finne det partiet som er mest enig med deg, så har du ihvertfall sagt ditt.

Har du ikke stemt, så kan du ikke klage på noe i samfunnet heller.

Posted

Går ikke an å stemme feil i det sosialdemokratiske norge.

Ser en passe stort på det har alle partiene omtrentig samme målbilde, de er bare uenige hvilken vei som peker mot målet.

Posted

Men du har vel noen meninger om litt forskjellig??

Joda, det har jeg  :)

Har du ikke stemt, så kan du ikke klage på noe i samfunnet heller.

Det er så sant som det er sakt...  Vansklig er det uansett når en ikke har tillit til partiene

Posted

Da har jeg gjort min "plikt" også. Folk som ikke gidder stemme har i hvertfall ikke noe å klage for :-)

Det blir spennende å se utfallet mandag kveld eller tirsdag morgen.

Posted
Det blir spennende å se utfallet mandag kveld eller tirsdag morgen

Regner med at resultatet er klart ved midnatt, blir et vannvittig spennende valg :D, valgkvelden/natta er noe jeg ser fram til :D, sær eg, neiiiiiiiiiiiiida :lol:

Posted

Får ikke stemt jeg :(

Sitter på nordsjøen å holder Norge igang :lol:

Det er vell på tide å få stemme via internett vi lever jo i 2009 :?

Eller forhåndsstemme før man reiser ut?

Posted

Stemt har jeg gjort for mange uker siden. Har gjort mitt for å bli kvitt den elendige rødgrønne suppa.. Hva som helst hadde vært bedre enn det som er nå.. (muligens med unntak av SV-regjering, men det er heldigvis utopi)

Posted

Stemt har jeg gjort for mange uker siden. Har gjort mitt for å bli kvitt den elendige rødgrønne suppa.. Hva som helst hadde vært bedre enn det som er nå.. (muligens med unntak av SV-regjering, men det er heldigvis utopi)

utopi

subst. m utopi () [ʉtuˈpiː] lykketilstand som ikke kan realiseres, drømmetilværelse, luftslott

Mao så er ikke SV-regjering en utopi, mer ett mareritt..

Posted

Det jeg lurer på er følgende:

Er det noen av de som har gjort seg fortjent til å få min stemme?

Det vil si at du ikke finner noen partier som mener det samme som deg??